کنسول جستجوی گوگل گزارش “محتوای مشترک” را راه اندازی می کند

گوگل گزارش جدیدی را در کنسول جستجو ارائه می کند که برای کمک به ناشران با استفاده از پلتفرم Reader Revenue Manager طراحی شده است.

گزارش وضعیت نتایج غنی جدید، که «محتوای مشترک شده» نام دارد، اطلاعات ارزشمندی را در مورد ترافیک ناشی از عبارت‌های جستجو ارائه می‌کند و به ناشران کمک می‌کند تا مشکلات داده‌های ساختاریافته را برطرف کنند.

هدف این است که به ناشران کمک کنیم تا مخاطبان خود را بهتر درک کنند و درگیر آنها شوند و از قدرت اکوسیستم جستجوی Google استفاده کنند.

مدیر درآمد خواننده گوگل

Google’s Reader Revenue Manager محصولی است که هدف آن تسهیل جذب مخاطب و درآمدزایی برای ناشران است.

ابزارها و راه‌حل‌های مختلفی را برای کمک به ناشران در مدیریت اشتراک‌ها، مشارکت‌ها و دیوارهای پرداخت ارائه می‌کند و در نهایت درآمد خواننده را افزایش می‌دهد.

این پلتفرم شامل ویژگی‌هایی مانند «اشتراک‌ها یا مشارکت‌ها با ۲ کلیک» است که فرآیند کسب درآمد از محتوا را ساده‌تر می‌کند و به ناشران اجازه می‌دهد مدل درآمدی را انتخاب کنند که مناسب‌تر است.

این عملکرد فرآیند پرداخت سریع و ایمن را تضمین می کند، اصطکاک پرداخت را برای خوانندگان از بین می برد و هزینه های غافلگیرکننده را کاهش می دهد.

فراتر از درآمدزایی: تقویت ارزش برند

مدیر درآمد Reader بر کسب درآمد و تقویت ارزش برند ناشران متمرکز است.

با هدایت ترافیک به محتوای ناشران و برجسته کردن آن در زمینه‌های مرتبط در محصولات Google، هدف پلتفرم تقویت آگاهی از برند و وفاداری در بین خوانندگان است.

این پلتفرم به ناشران اجازه می دهد تا مستقیماً به اطلاعات تماس انتخاب شده خوانندگان خود دسترسی داشته باشند تا ارتباط بین ناشران و مخاطبان خود را تقویت کنند.

نکته مهم این است که داده‌های جمع‌آوری‌شده خصوصی، ایمن هستند و توسط Google پردازش نمی‌شوند و از یک رابطه قوی و قابل اعتماد بین ناشران و خوانندگان آنها اطمینان می‌دهند.

افزایش تجربه کاربری برای مشترکین

گذرواژه‌ها و نام‌های کاربری فراموش شده می‌توانند مانع مهمی برای دسترسی به محتوای مبتنی بر اشتراک باشند.

برای رفع این مشکل، Reader Revenue Manager تضمین می‌کند که خوانندگان به‌طور خودکار با استفاده از حساب‌های Google خود به وب‌سایت ناشر وارد می‌شوند.

این ویژگی ناامیدی دیوار پرداخت را حذف می کند و تجربه کلی کاربر را برای مشترکین بهبود می بخشد.

پیاده سازی آسان برای ناشران

Reader Revenue Manager طوری طراحی شده است که برای ناشران در هر اندازه و سطوح مهارت فنی قابل دسترسی باشد.

فرآیند نصب ساده است و نیازی به تجربه کدنویسی ندارد و اجرای آن و بهره مندی از این پلتفرم را برای ناشران آسان می کند.

این پلتفرم قبلاً نتایج امیدوارکننده‌ای را برای ناشران شرکت‌کننده نشان داده است. روزنامه فرانسوی لوموند شاهد افزایش 45 درصدی مشترکان بود، در حالی که Rappahannock Media LLC، ناشر آمریکایی، از زمان راه‌اندازی با Reader Revenue Manager، 540 مشارکت‌کننده فعال به دست آورد.

چه یک ناشر به تازگی کسب و کار درآمد خواننده خود را راه اندازی کرده باشد یا از قبل یک دیوار پرداخت ایجاد کرده است، مدیر درآمد خواننده ابزاری است که می تواند به رشد انتشارات و بهبود روابط با خواننده کمک کند.

همانطور که Google به توسعه و ارائه ویژگی‌هایی مانند گزارش «محتوای مشترک» ادامه می‌دهد، پلتفرم Reader Revenue Manager در حال تبدیل شدن به یک دارایی با ارزش فزاینده برای ناشرانی است که به دنبال پیشرفت در عصر دیجیتال هستند.


تصویر ویژه: IB Photography/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور