چگونه Google Maps در برابر محتوای جعلی محافظت می کند

بیش از 300 میلیون مشارکت‌کننده هر سال تجربیات خود را در Google Maps به اشتراک می‌گذارند و به مردم کمک می‌کنند آخرین اطلاعات را برای بیش از 250 میلیون مکان در سراسر جهان دریافت کنند. با بیش از 20 میلیون مرور، عکس، به‌روزرسانی ساعت کاری و سایر مشارکت‌ها که هر روز به Maps اضافه می‌شود، ما روی اطمینان از دقیق بودن اطلاعات و حذف محتوای غیر مفید سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

قبلاً نحوه استفاده از فن‌آوری‌های خودکار و تیم‌های متخصص خود را برای گرفتن نظرات جعلی قبل از دیده شدن به اشتراک گذاشتیم. اکنون ما سه راه را به اشتراک می گذاریم تا از ارسال محتوای ناقض خط مشی جلوگیری کنیم.

پاسخ سریع به سوء استفاده در زمان واقعی

سیستم های ما دائماً الگوهای غیرمعمول در محتوای ارائه شده را زیر نظر دارند. وقتی فعالیت مشکوکی را تشخیص می‌دهیم، به سرعت عمل می‌کنیم و ممکن است برای جلوگیری از سوء استفاده بیشتر، حفاظت‌هایی را اعمال کنیم. این می‌تواند شامل همه چیز باشد، از حذف محتوای ناقض خط‌مشی تا غیرفعال کردن موقت مشارکت‌های جدید. به عنوان مثال، اوایل امسال شاهد افزایش ناگهانی بررسی‌های 1 ستاره در یک بار محلی در میسوری بودیم. برای جلوگیری از سوء استفاده، عملکرد رتبه بندی را به طور موقت در مکان غیرفعال کردیم تا رتبه بندی بار بیشتر تحت تأثیر قرار نگیرد. در همین حال، بررسی‌های ناقض خط‌مشی را نیز حذف کردیم و حساب‌هایی را که بازبینی‌ها را ترک کردند، بررسی کردیم.

جلوگیری از سوء استفاده قبل از لحظات حساس

علاوه بر محافظت از مکان‌ها پس از مشاهده نشانه‌های سوءاستفاده، در مواقعی که پیش‌بینی می‌کنیم محتوای خارج از موضوع و محتوای غیرمفید افزایش یابد، فعالانه از مکان‌ها محافظت می‌کنیم. به عنوان مثال، در حوالی زمان انتخابات در مراکز رای گیری ایالات متحده تمایل به دریافت مشارکت های غیرمرتبط با تجربه واقعی بازدید از آن مکان دارند. در نتیجه، در سال 2020، برای کمک به جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات، توانایی افراد برای پیشنهاد ویرایش به شماره تلفن، آدرس و سایر اطلاعات واقعی برای مکان‌هایی مانند سایت‌های رأی‌گیری را محدود کردیم.

ایجاد حفاظت های طولانی مدت

فراتر از این محافظت‌های موقت، محافظت‌های طولانی‌مدتی نیز برای مکان‌هایی وجود دارد که متوجه شده‌ایم مشارکت‌های کاربر به طور مداوم مفید، مضر یا خارج از موضوع هستند. این شامل مکان‌هایی می‌شود که افراد بدون انتخاب به آن‌ها می‌روند یا مکان‌هایی که فقط برای افرادی که در آنجا مستقر هستند یا به آنها اختصاص داده شده‌اند قابل دسترسی است – مانند ایستگاه‌های پلیس و زندان‌ها. مجموعه‌ای از چارچوب‌ها به ما کمک می‌کند تا ارزیابی کنیم که ورودی کاربر برای این نوع مکان‌ها چقدر مفید است، و براساس نتیجه ممکن است محدودیت‌هایی از محدود کردن مشارکت‌ها گرفته تا مسدود کردن نوع خاصی از محتوا و مسدود کردن کامل محتوای ارائه‌شده اعمال کنیم.

در این موارد، ممکن است به کاربران اطلاع دهیم که مشارکت در مکان‌های خاصی قابل قبول نباشد. به عنوان مثال، اگر شخصی به دنبال نوشتن نظری برای زندان در Google Maps باشد، ممکن است بنر اعلانی پیدا کند که نشان دهد این عملکرد با پیوندی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خط‌مشی‌های ما خاموش است. حتی در مواردی که محدودیت‌هایی اعمال می‌کنیم، مردم همچنان می‌توانند اطلاعات مفیدی درباره این مکان‌ها، مانند آدرس، وب‌سایت و شماره تلفن آن‌ها را ببینند.

در شرایطی که تضمین می‌کند، طیف وسیعی از تکنیک‌های ما به جلوگیری از ارائه محتوای بد کمک می‌کند. ما به تکامل چارچوب خود ادامه خواهیم داد و در روش‌های فعالانه برای مفید و قابل اعتماد نگه داشتن اطلاعات روی Maps سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور