گوگل “Online Insights Study” را در فروشگاه Play منتشر کرد

جدیدترین برنامه اندروید گوگل در فروشگاه Play “Online Insights Study” نام دارد تا به کاربران ثبت نام شده اجازه دهد در تحقیقات بازار شرکت کنند.

یک سایت پیوست شده به لیست فروشگاه Play توضیح می دهد که “مطالعه بینش آنلاین یک پروژه تحقیقاتی است که توسط Google انجام شده است.”

اگر شرکت را انتخاب کنید، Google اطلاعات رضایت‌بخشی را درباره تبلیغاتی که می‌بینید و سایت‌هایی که بازدید می‌کنید جمع‌آوری می‌کند تا راه‌حل‌های اندازه‌گیری را ایجاد کند که هدفشان بهبود آینده تبلیغات آنلاین و در اولویت قرار دادن حریم خصوصی کاربر است.

از توضیحات، به نظر می رسد کار بخش تبلیغات Google برای انطباق با مرحله حذف کوکی های شخص ثالث در کروم باشد. Google Ads در حال حاضر در حال آزمایش اثربخشی راه‌حل‌های تبلیغاتی جایگزین و APIهای مشتق شده از طرح Privacy Sandbox است.

یک “کد دعوت منحصر به فرد” که ظاهراً در یک آگهی (چاپی) یافت می شود، برای ثبت نام در یک سیستم پاداش برای مشارکت لازم است:

  • شرکت‌کنندگان واجد شرایط می‌توانند امتیازاتی را کسب کنند که می‌توانند برای کارت‌های هدیه به ارزش حداکثر 10 دلار در ماه یا 130 دلار در سال با پاداش بازخرید شوند.
  • شرکت‌کنندگانی که ثبت‌نام می‌کنند جایزه جایزه در امتیاز دریافت می‌کنند!

گوگل می گوید از اطلاعات جمع آوری شده برای این مطالعه برای گزارش کمپین های تبلیغاتی به تبلیغ کنندگان یا ارائه تبلیغات شخصی به شما استفاده نخواهد کرد. صفحه اصلی برنامه به شما امکان می دهد جمع آوری داده ها را روشن/خاموش کنید، در حالی که می توانید دستگاه های بیشتری را مشاهده، مدیریت و اضافه کنید. ورود به حساب Google به عنوان یک گزینه ارائه شده است.

به گفته گوگل پلی، اپلیکیشن موبایل Online Insights Study در ۱۶ اوت منتشر شد.

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور