آیا کلمات کلیدی زیاد برای سئو مضر هستند؟

آخرین به روز رسانی در 17 مه 2022.

👉 در این ویدیوی پرسش‌های متداول سئو سریع، با دیدگاه‌ها و نظرات اولگا در مورد اینکه آیا تعداد زیادی از کلمات کلیدی برای سئو مضر هستند، تعداد آنها در واقع خیلی زیاد است و به طور کلی چگونه به کلمات کلیدی نزدیک شوید، آشنا خواهید شد.

آیا نمی دانید که آیا کلمات کلیدی زیاد برای سئو مضر هستند؟ چند کلمه کلیدی خیلی زیاد است؟ پر کردن کلمه کلیدی چیست؟

اگر در سئو تازه کار هستید، احتمالاً سوالات زیادی در مورد کلمات کلیدی، چیستی آنها، نحوه استفاده/رویکردن به آنها و موارد دیگر دارید.

گیج شدن و اشتباه گرفتن آسان است زیرا افسانه ها و توصیه های بد زیادی در اینترنت در حال پخش است. اما نگران نباشید. من شما را تحت پوشش قرار دادم

آیا کلمات کلیدی زیاد برای سئو مضر هستند؟

خبرنامه سئو از #SEOSLY

خبرنامه سئو

آیا کلمات کلیدی زیاد برای سئو مضر هستند؟ [Video]

نکات کلیدی در مورد مضر بودن کلمات کلیدی زیاد برای سئو

بله، استفاده از کلمات کلیدی زیاد برای سئو مضر است.

با این حال، باز هم، من نمی خواهم که شما به این موضوع خیلی تحت اللفظی برخورد کنید.

من نمی گویم که موتورهای جستجو شما را مجازات می کنند زیرا شما از یک عبارت خاص به جای پنج بار هشت بار استفاده کرده اید. منظورم این است که:

  • اگر از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنید، به احتمال زیاد کیفیت محتوای شما کاهش می یابد.
  • اگر محتوای شما کیفیت بالا (یا خیلی) بالا نداشته باشد، کاربران شما آن را دوست نخواهند داشت.
  • شما باید روی محتوای خود و اینکه آیا به سؤالات کاربران شما پاسخ می دهد یا خیر، تمرکز کنید، نه اینکه صرفاً حاوی کلمات کلیدی باشد یا خیر.
  • هدف گوگل جلب رضایت کاربرانش است. اگر می خواهید گوگل را راضی کنید، ابتدا باید کاربران خود را راضی نگه دارید.

چند کلمه کلیدی برای سئو بسیار زیاد است؟

بسیاری از ابزارهای SEO طول پیشنهادی مقاله، تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی داده شده یا/و تنوع آن باید در کپی ظاهر شود و غیره را نشان می دهند.

رتبه ریاضی ai
در اینجا توصیه های رتبه بندی سئو ریاضی برای مقاله ای است که می خوانید.

این ابزارها نیز به اصطلاح اندازه گیری می کنند چگالی کلمه کلیدی که درصد دفعاتی است که یک کلمه کلیدی داده شده در صفحه در مقایسه با تعداد کل کلمات ظاهر می شود.

چگالی کلمه کلیدی
این تراکم کلمه کلیدی همان مقاله ای است که در حال حاضر می خوانید 😱

احتمالاً انتظار دارید که تعداد دقیق کلمات کلیدی یا تراکم کلمات کلیدی را به شما ارائه دهم که باید از آنها اجتناب کنید. جواب منفی!

من از شما می خواهم که از تعداد و درصدها دور بمانید و به جای آن از حس مشترک SEO خود استفاده کنید.

احتمالاً از کلمات کلیدی زیادی استفاده می کنید اگر:

  • مقاله شما به طور طبیعی به نظر نمی رسد
  • شما به طور مصنوعی جملات/عبارات با صدای طبیعی را تغییر می دهید تا حاوی یک عبارت باشد
  • شما از عباراتی استفاده می کنید که نمی توانند به روشی صحیح از نظر گرامری در جمله استفاده شوند، به عنوان مثال ممیزی SEO رایگان
  • اگر یک کلمه کلیدی را بارها و بارها تکرار می کنید تا امتیاز سبز را در ابزار سئو خود ببینید
  • شما به جای توصیف محتوای واقعی تصویر، کلمات کلیدی خود را در متن ALT تصاویر قرار می دهید.
  • شما کلمات کلیدی را از کاربران پنهان می کنید و فقط آنها را به موتورهای جستجو نشان می دهید (یعنی انجام می دهید پر کردن کلمات کلیدی)
  • شما بر روی کاربران خود و اینکه چگونه محتوای شما با آنها طنین انداز می شود تمرکز نمی کنید

من قویاً پیشنهاد می کنم که از ابزارهای SEO استفاده کنید که پیشنهادات بهینه سازی سئو را در صفحه به شما نشان می دهد. با این حال، این ابزارها فقط باید راهنمای شما باشند، نه فرمول رتبه بندی نهایی که باید کورکورانه دنبال کنید.

چگونه شما – یک سئوی موفق – باید به کلمات کلیدی و تعداد آنها نزدیک شوید

من مدت زیادی است که آن را تبلیغ می کنم. همیشه ابتدا از حس مشترک سئو و در مرحله دوم از داده های ابزار استفاده کنید.

موارد زیر را در نظر داشته باشید و هرگز بازی کلیدواژه را اشتباه نخواهید گرفت:

  • کلمات کلیدی یک مفهوم نسبتا قدیمی سئو هستند. شما باید در مورد کلمات کلیدی به عنوان موضوع فکر کنید و همیشه هدف جستجوی یک کلمه کلیدی / عبارت / موضوع را در نظر بگیرید.
  • مهم نیست که محتوای شما چقدر عالی باشد، اگر با هدف جستجوی آن کلمه/موضوع مطابقت نداشته باشد، هرگز رتبه بندی نخواهد شد. به خاطر داشته باشید که هدف جستجوی یک موضوع ممکن است در طول زمان تغییر کند.
  • برعکس، از استفاده از کلمات کلیدی نترسید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مهم را در همه مکان‌های مهم استراتژیک، مانند برچسب عنوان، کپی، عنوان، توضیحات متا، آدرس‌های اینترنتی، متن لنگر در لینک‌های داخلی، و غیره قرار دهید. ابزارهای SEO، مانند RankMath به شما کمک می‌کنند مطمئن شوید که این کار را انجام می‌دهید. که سئو روی صفحه خیلی مهم است.
  • در بیشتر موارد، شما می خواهید یک کلمه کلیدی/موضوع در هر صفحه را هدف قرار دهید تا از مسائل مربوط به آدم خواری و تکراری جلوگیری کنید.
  • وقتی شک دارید، حتما مطالعه کنید دستورالعمل های کیفیت گوگل.

❓سوال خود را به سوالات متداول SEO در SEOSLY ارسال کنید

آیا سوالی در مورد سئو دارید که می خواهید اولگا به آن پاسخ دهد؟ در صورت تمایل آن را به [email protected] ارسال کنید. با تشکر!

را سوالات متداول سئو بخش جدیدی از SEOSLY با هدف پاسخگویی به سوالات متداول در مورد سئو. اولگا شخصا به هر سوال پاسخ می دهد و دیدگاه و تفسیر منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. این مقالات سریع و کامل هستند تا بتوانید دانش لازم را در کمترین زمان جذب کنید. برخی یا همه مقالات به زودی ویدیو نیز به آنها اضافه می شود.

مقالات دیگری که شما نیز دوست دارید: