چگونه نماد دلتا (δ/∆) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

مقدار X ممکن است مدام تغییر کند، اما به راحتی می‌توانید نماد دلتا را تایپ کنید.

هر روش ساده را در زیر بیاموزید.

نحوه درج نماد دلتا در مایکروسافت ورد

هنگام استفاده از مایکروسافت ورد در رایانه شخصی، روی محلی در سند خود که می‌خواهید نماد دلتا را در آن وارد کنید، کلیک کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 916. با این کار نماد دلتای بزرگ (∆) ایجاد می شود. برای علامت کوچک (د)، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 235.

این نمادهای پیشرفته کتابخانه در Microsoft Word مکان دیگری برای یافتن نماد دلتا است. می توانید به کتابخانه Advanced Symbols در زیر دسترسی داشته باشید درج کنید برگه پس از دسترسی به کتابخانه، روی نماد دلتا دوبار کلیک کنید تا آن را در سند خود قرار دهید.

نماد دلتا را می توانید در کتابخانه Advanced Symbols در Microsoft Word پیدا کنید.

اگر قصد دارید چندین بار از نماد دلتا در یک سند Microsoft Word استفاده کنید، می‌توانید گزینه‌های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند “دلتا”) را با نماد جایگزین کنید.

نحوه درج نماد دلتا در مک

یک میانبر صفحه کلید ساده نماد دلتا را در مک ایجاد می کند. نگه دارید گزینه، و به دنبال آن نامه جی. این میانبر صفحه کلید در اکثر برنامه ها از جمله صفحات، یادداشت‌ها، Google Docs و Microsoft Word.

شما همچنین می توانید نماد دلتا را در ایموجی و نمادها کتابخانه، در زیر تب Edit یا با نگه داشتن دکمه کنترل، فرمان، و نوار Space کلیدها “delta” را در نوار جستجو تایپ کنید یا به عنوان بخش بروید نمادهای ریاضی. روی نماد دلتا دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کنید و آن را به سند خود بکشید.

نحوه درج نماد دلتا در دستگاه تلفن همراه

در اینجا فرمول های آزمایش شده و واقعی برای تایپ نماد دلتا از صفحه کلید یک دستگاه IOS یا Android وجود دارد.

در آیفون، تنظیمات صفحه کلید خود را طوری تغییر دهید که زبان یونانی را شامل شود. زیر تنظیمات، ضربه زدن عمومی، سپس صفحه کلید از اینجا، می‌توانید «صفحه‌کلید جدید» را اضافه کنید. اکنون می توانید برنامه ای را باز کنید که می خواهید علامت دلتا را که سومین حرف از سمت چپ در ردیف دوم است تایپ کنید.

برای تایپ نماد دلتا در دستگاه Android، Gboard، صفحه‌کلید Google را دانلود کنید. برنامه ای را که می خواهید نماد دلتا را تایپ کنید باز کنید. روی نماد اعداد و نمادها ضربه بزنید. اکنون روی نماد دلتا ضربه بزنید تا در سند یا پیام خود درج شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور