چگونه نماد تتا (θ) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

برای درج نماد تتا، نیازی به فارغ التحصیلی فی تتا کاپا ندارید (من) در یک سند مایکروسافت ورد، در مک، یا در دستگاه های iOS و Android.

هر روش بدون زحمت در زیر توضیح داده شده است.

نحوه درج نماد تتا در مایکروسافت ورد

هنگام استفاده از مایکروسافت ورد در رایانه شخصی، روی مکانی در سند خود که می‌خواهید نماد تتا را در آن وارد کنید، کلیک کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 233.

را نمادهای پیشرفته کتابخانه در Microsoft Word مکان دیگری برای یافتن نماد تتا است. می توانید به کتابخانه Advanced Symbols در زیر دسترسی داشته باشید درج کنید برگه پس از دسترسی به کتابخانه، روی نماد تتا دوبار کلیک کنید تا آن را در سند خود قرار دهید.

می توانید نماد تتا را در کتابخانه Advanced Symbols در Microsoft Word پیدا کنید.

اگر قصد دارید چندین بار از نماد تتا در یک سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می‌توانید گزینه‌های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند «آسان به عنوان تتا») را با نماد جایگزین کنید.

نحوه درج نماد تتا در مک

برای وارد کردن نماد تتا، به نمایشگر کاراکتر مک خود بروید. ابتدا دکمه را نگه دارید کنترل، فرمان، و نوار Space کلیدها سپس «تتا» را در پنجره ظاهر شده جستجو کنید یا به عنوان بخش بروید نمادهای ریاضی. روی نماد تتا دوبار کلیک کنید یا علامت را هایلایت کنید و آن را به سند خود بکشید.

نحوه درج نماد تتا در دستگاه تلفن همراه

تایپ علامت یا نماد تتا به همین راحتی از صفحه کلید یک دستگاه iOS یا Android است.

در آیفون، تنظیمات صفحه کلید خود را طوری تغییر دهید که زبان یونانی را شامل شود. زیر تنظیمات، ضربه زدن عمومی، سپس صفحه کلید از اینجا، می‌توانید «صفحه‌کلید جدید» را اضافه کنید. حالا می‌توانید برنامه‌ای را باز کنید که می‌خواهید علامت تتا را که چهارمین حرف از سمت چپ در ردیف دوم است، تایپ کنید.

برای تایپ نماد تتا در دستگاه Android، Gboard، صفحه‌کلید Google را دانلود کنید. برنامه ای را که می خواهید نماد تتا را تایپ کنید باز کنید. سپس روی قسمت اعداد و نمادها ضربه بزنید تا علامت تتا را پیدا کنید.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور