چگونه می توان یک نقشه کارتونی دیجیتال سفارشی ایجاد کرد

عکس پروفایل Avatoon Hacker Noon

@آواتونآواتون

عکس خسته کننده خود را به یک عکس کارتونی دستی ترسیم کنید و آن را با دنیا به اشتراک بگذارید.

من از Adobe Illustrator و یک تبلت گرافیکی با قلم حساس به فشار برای ساختن آواتارهای کارتونی خود استفاده می کنم. یک گزینه رایگان برای Illustrator Gimp است ، نرم افزاری که ویژگی های مشابهی را ارائه می دهد و اساساً به همان شیوه کار می کند.

اگر قلم حساس به فشار ندارید ، می توانید عرض ضربه ها را با ایجاد یک برس سفارشی ، که دوباره از نازک به ضخیم تبدیل می شود ، دوباره نازک یا تنظیم دستی آن با “ابزار عرض” تنظیم کنید. (هر چند این روش می تواند کاملا خسته کننده باشد)

“داشتن یک تبلت گرافیکی کمک زیادی می کند ، و لازم نیست که یک سرمایه گذاری بزرگ باشد”

قرص های Wacom مسلما بهترین هستند اما واقعاً گران هستند. خوشبختانه گزینه های بیشتر و بیشتری وجود دارد و با اندکی تحقیق می توانید یک مارک اقتصادی مناسب پیدا کنید که اساساً همان کار را انجام دهد.

چرا ایلوستریتور و نه فتوشاپ؟

وقتی نوبت به نرم افزار می رسد ، من Illustrator را انتخاب کردم زیرا با بردارها کار می کند ، یعنی کاریکاتورهای کارتونی تمام ابعادی کاملاً شفاف و واضح هستند. این همچنین بیشتر با سبک من متناسب است و ابزار برس یک صافی بسیار خوب و قابل تنظیم برای خطوط شما ارائه می دهد. فتوشاپ برای من حساس تر به نظر می رسد و ترسیم خطوط صاف و بدون هیچ لرزش بسیار دشوارتر است.

چه برس انجام …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور