چگونه می توانم نماد انحراف استاندارد (σ) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

برای تایپ علامت انحراف استاندارد به مجموعه داده بزرگی نیاز ندارید (س) همچنین به عنوان نماد سیگما با حروف کوچک شناخته می شود.

چند روش سریع و آسان را در زیر بیاموزید.

نحوه درج نماد انحراف استاندارد در Microsoft Word

هنگام استفاده از مایکروسافت ورد در رایانه شخصی، روی مکانی در سند خود کلیک کنید که می‌خواهید نماد انحراف استاندارد را در آن وارد کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 229.

این نمادهای پیشرفته کتابخانه در Microsoft Word مکان دیگری برای یافتن نماد انحراف استاندارد است. می توانید به کتابخانه Advanced Symbols در زیر دسترسی داشته باشید درج کنید برگه پس از دسترسی به کتابخانه، روی نماد انحراف استاندارد دوبار کلیک کنید تا آن را در سند خود قرار دهید.

می توانید نماد انحراف استاندارد را در کتابخانه Advanced Symbols در Microsoft Word پیدا کنید.

اگر قصد دارید از نماد انحراف استاندارد چندین بار در یک سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می توانید گزینه های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند “انحراف استاندارد”) را با نماد جایگزین کنید.

نحوه درج نماد انحراف استاندارد در مک

برای وارد کردن نماد انحراف استاندارد، Character Viewer مک خود را باز کنید. برای انجام این کار، محل را نگه دارید کنترل، فرمان، و نوار Space کلیدها سپس «سیگما» را جستجو کنید، زیرا نماد انحراف معیار نیز حرف یونانی با حروف کوچک سیگما است. روی نماد انحراف استاندارد دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کنید و آن را به سند خود بکشید.

راه دیگر برای گنجاندن نماد در سند خود این است که نماد را از این مقاله کپی و جایگذاری کنید: پ.

نحوه درج نماد انحراف استاندارد در دستگاه تلفن همراه

تایپ نماد انحراف استاندارد به همین راحتی از صفحه کلید یک دستگاه IOS یا Android است.

در آیفون، تنظیمات صفحه کلید خود را طوری تغییر دهید که زبان یونانی را شامل شود. زیر تنظیمات، ضربه زدن عمومی، سپس صفحه کلید از اینجا، می‌توانید «صفحه‌کلید جدید» را اضافه کنید. اکنون می‌توانید برنامه‌ای را باز کنید که می‌خواهید علامت انحراف استاندارد را تایپ کنید، که حرف دوم از سمت چپ در ردیف دوم صفحه‌کلید کوچک است.

برای تایپ نماد انحراف استاندارد در دستگاه Android، Gboard، صفحه‌کلید Google را دانلود کنید. برنامه ای را باز کنید که می خواهید نماد انحراف استاندارد را تایپ کنید. برگه اعداد و نمادها را انتخاب کنید، سپس روی نماد ضربه بزنید.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور