چه کسی برنده نبرد بین .Net Core و .Net Frameworks در سال 2022 است؟

تصویر
عکس پروفایل نیمروز هکر پارش ساگار

@paresh-sagarپرش ساگار

پرش ساگار مدیرعامل شرکت توسعه وب عالی جهان ، اینترنت اشیا ، وب و برنامه های موبایل است.

بنابراین ، قدیمی ترین و کلاسیک ترین بحث هنوز ادامه دارد!

بسیاری از ما در مورد انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی زمان اجرا برای بستر آنلاین گیج می شویم. و ، داغترین موضوع این نبرد .Net Core vs .Net Framework است.

هر دوی این زبانها برای توسعه پلتفرم های آنلاین بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، کارآفرینان و استارتاپ ها همیشه در مورد اینکه کدام را انتخاب کنند به دلیل عملکرد و محبوبیت زیاد دچار سردرگمی می شوند.

آیا نگران همین موضوع هستید؟ آیا نیاز به یک ایده کامل در مورد .Net Core & .Net Framework دارید؟

این مقاله همه این شرایط را پوشش می دهد و حتی نکاتی را درباره اینکه کدام زبان برنامه نویسی زمان اجرا برای بستر آنلاین شما مناسب است ، به اشتراک می گذارد.

اجازه دهید وارد آن شویم تا بهترین را برای کسب و کار/استارتاپ خود انتخاب کنید! ما با یک مرور کلی از چارچوب .Net Core و .Net شروع می کنیم.

.Net Core چیست؟

می توانیم تعریف کنیم .Net Core به عنوان آخرین یا جدیدترین نسخه .Net Framework. همچنین به عنوان یک چارچوب بین پلتفرمی شناخته می شود که در سیستم عامل های لینوکس ، macOS و Windows کار می کند.

علاوه بر این ، می توانید از .Net Core برای ساخت برنامه های کاربردی برای موبایل ، وب ، دسکتاپ ، اینترنت اشیا و غیره استفاده کنید. بهترین بخش .Net Core از ابتدا توسعه یافته است که در نهایت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور