پل معامله بین زنجیره ای – کلید گمشده ایجاد UX یکپارچه در یک جهان چند زنجیره ای

عکس پروفایل ظهر Weiting Chen Hacker

@weitingchentwوایت چن

ساخت آجرهای جدید برای لگو پول Ethereum.

با توجه به هزینه های زیاد گاز در Ethereum ، پروتکل های مختلف DeFi خدمات خود را به محلول های L2 منتقل کرده اند یا به جای خود Ethereum مستقیماً روی زنجیره های سازگار با Ethereum راه اندازی کرده اند. با توجه به حساسیت راه حل های L2 ، بسیاری از پروتکل های DeFi از رویکرد دوم استفاده می کنند.

با این وجود ، علی رغم اینکه حمل و نقل موجود Ethereum به یک زنجیره سازگار با EVM مانند xDai Chain یا Binance Smart Chain (BSC) آسان است ، UX همچنان مشکل است.

در این بخش ، ما به مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از dapp در یک زنجیره دیگر با آن روبرو می شوند ، خواهیم پرداخت ، نحوه حل مسئله Interchain Transaction Bridge (به اختصار “ITB”) و به دنبال آن مطالعه موردی.

مشکلات مربوط به POV کاربر

اگر شما به طور عمده از dapps Ethereum در دسک تاپ خود استفاده می کنید ، به احتمال زیاد Metamask را نصب کرده اید. و برای تعامل با dapps در یک زنجیره غیر Ethereum برای اولین بار ، باید یک سری تنظیمات را در Metamask تغییر دهید. در اینجا فرآیند به شرح زیر است:

بله جای تعجب نیست که بیشتر کاربران بخشی از روند کار را نجات می دهند.

در انتهای دیگر طیف ، ما فقط کاربران تلفن همراه داریم. برای این نوع کاربر ، اگر کیف پول موبایلی که استفاده می کنند زنجیری را که یک dapp روی آن ساکن است پشتیبانی نمی کند ، به هیچ وجه نمی توانند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال ، اگر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور