معاملات با هزینه صفر ، نقدینگی جهانی و بسیاری از مشاغل Woo تجارت

sonhng عکس پروفایل هکر نون

خلاصه ای از Wootrade و چگونگی اخلال در بازار نقدینگی جهانی.

سلب مسئولیت: من اعتقاد زیادی به این پروژه دارم و از آن زمان به بعد وو را دنبال کردم. این را به عنوان توصیه واقعی سرمایه گذاری به ارزش اسمی در نظر نگیرید ، بلکه خلاصه ای جامع است که من بر اساس یافته ها ، تحقیقات و بینش شخصی خودم در مورد پروژه تهیه کردم. مثل همیشه ، اگر مایل به سرمایه گذاری هستید ، لطفاً قبل از این از DYOR استفاده کنید و بر اساس ارزیابی خود از پروژه ، سرمایه گذاری خود را انجام دهید. من سعی می کنم اصول وو را به زبان عامیانه همانطور که می فهمم قرار دهم.

مشکل:

در حالی که معاملات ارزهای رمزنگاری شده در دهه گذشته به سرعت بالغ شده است ، نقدینگی همچنان در بین استخرهای نقدینگی یک منطقه توسعه نیافته است ، هزینه های معاملات هنوز بالا است و اقدامات معاملات سمی به ظاهر در همه جا وجود دارد. این در تضاد با سایر بازارهای تثبیت شده سهام و آتی است ، که در آن هزینه های معاملاتی ، اسپرد ، حجم در حال نزولی شدن به پایین است.

Wootrade با استفاده از روشهای موجود که در سایر بازارهای سنتی بالغ ثابت می شود ، نقدینگی ، هزینه های معاملاتی را حل می کند و کیفیت اجرای تجارت را برای مبادلات مختلف ، موسسات ، معامله گران API و (در نهایت) خرده فروشان به بالاترین سطح ممکن می رساند.

Wootrade چیست؟

Wootrade یک مجموعه نقدینگی است ، یک بستر تجاری است که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور