بستر کامل تجارت دایره ای برای شبکه های زنجیره ای هوشمند Ethereum و Binance اکنون زنده است !!

عکس پروفایل Rubic Finance Hacker Noon

@سرماخوردگیروبیک مالی

Rubic سرویس های Defi را سازمان می دهد تا پروژه ای را برای ایجاد ، مدیریت و تجارت توکن های غیرمتمرکز در ONE PLACE امکان پذیر کند.

روبیک یک مرحله مهم را برای معامله گران به اتمام رسانده است ، معاملات فوری را برای شبکه BSC اجرا کرده و همچنین یک RBC پیچیده ایجاد کرده است.

این ویژگی Rubic را به یک پلت فرم منحصر به فرد دایره کامل برای دو شبکه اصلی تبدیل می کند – Ethereum و Binance Smart Chain. اکنون کاربران مکانی دارند که می توانند به راحتی دارایی های خود را منتقل و معامله کنند.

چرا بهره برداری مفید و مهم است؟

Rubic اکنون به کاربران این امکان را می دهد تا نه تنها با استفاده از تجمعگرهای مختلف معاملات فوری را در شبکه Ethereum ایجاد کنند بلکه مبادله های بین زنجیره ای را از طریق پل Panama Binance Bridge انجام دهند و معاملات فوری را در شبکه Binance Smart Chain ایجاد کنند!

در حال حاضر پلت فرم Rubic با استفاده از پل پاناما با ارزش بیش از 1،399،097 دلار بیش از 500 مبادله را انجام داد. اجرای معاملات فوری BSC و BRBC به میزان قابل توجهی تعداد معاملات و مبادله های انجام شده روی Rubic را افزایش می دهد.

این اولین نقطه عطف مهم برای رسیدن به هدف جهانی است که روبیک به پایان رسانده است. هدف نهایی Rubic تبدیل شدن به یک راه حل یک مکانه برای کاربران هر بلاکچین است. کاربران می توانند دارایی های خود را مستقیماً در سیستم عامل روبیک به صورت غیرمتمرکز معامله و مبادله کنند.

ارتباط کامل بین …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور