نظارت بر ریز خدمات: راهنمای گام به گام

عکس پروفایل ظهر ماهیپال نهرا هکر

ریز سرویس ها یک رویکرد معماری برای توسعه برنامه ها هستند. آنها توزیع شده و به صورت آزادانه پشتیبانی می شوند تا از استقرار مستقل ، مقیاس پذیری برنامه ای که به توسعه دهندگان کمک می کند تا عملکرد و قابلیت اطمینان بیشتری را به سرعت ارائه دهند ، پشتیبانی کنند. بنابراین ، نیاز فزاینده به سرویس های خرد را می توان در یک کلمه خلاصه کرد – سرعت.

جای تعجب نیست که ، این اثرات متغیر در مدیریت نرم افزار ، از جمله سیستم های نظارت ، را تغییر داده است. بنابراین ، امروز ما در مورد تغییرات اساسی مورد نیاز برای نظارت کارآمد در ریز سرویس ها در محیط های تولید بحث خواهیم کرد. ما بررسی خواهیم کرد که چرا باید سیستم ها را رصد کنیم ، چه چالش هایی در نظارت بر ریز سرویس ها وجود دارد و چگونه می توان بر آنها غلبه کرد.

چرا ریز سرویس ها را مانیتور می کنیم؟

نظارت بخشی اساسی در هر سیستم IT است. با این حال ، چالش های مرتبط با ریز سرویس ها نسبتاً جدید و متفاوت هستند. به عنوان مثال ، یک سیستم یکپارچه که به عنوان یک برنامه کاربردی مستقر شده است ، دارای وابستگی ها و خرابی هایی است که کاملاً متفاوت از مواردی است که می توان در ریز خدمات یافت.

اگرچه دلیل پایش ریز سرویس ها مشابه هر نوع سیستم توزیع شده دیگری است ، یعنی خرابی ، سیستمی بودن با چندین سرویس ، اما برنامه های مبتنی بر ریز سرویس ها به نظارت شدیدتر و متفاوت تری نیاز دارند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور