مهربانی یک ابرقدرت مهندسی پنهان است

عکس پروفایل نویسنده

@اوکرونوسCsaba Okrona

مدیر ارشد مهندسی در محتوا

به نظر مبهم و کمی گاو نر است * درست است ، درست است؟ خوب ، معلوم شد که اگر هم تیمی های شما خاردار هستند ، شما تمایل دارید که سیگار را ترک کنید یا بمانید و ناراضی و بی انگیزه باشید. این کرک نیست مطالعات و نظرسنجی ها این را تأیید می کنند. ما زمان زیادی را در جوامع کاری خود می گذرانیم و احاطه در آن توسط افرادی که از آنها مراقبت می کنند و با آنها احساس راحتی می کنیم ، امری حیاتی است.

این به سطح مهندسی نرم افزار بستگی ندارد – این یک ویژگی جهانی است. این از نظر فنی نیز مهارتی نیست ، اما در انجام بهتر نشان دادن مهربانی ، یک عمل شگفت آور وجود دارد. این فقط داشتن نگرش مثبت به طور پیش فرض نیست – بلکه واقعاً مهربان بودن با دیگران است.

چرا مهربانی مهم است؟

علاوه بر مسئولیت رهبران در ایجاد محیط انسانی و مراقبتی برای تیم های خود ، دلایل تجاری نیز به خوبی قابل درک است:

در مقاله ای که در سال 2013 در Harvard Business Review منتشر شد ، کریستین پورات گفت که کار وی نشان می دهد تیم هایی که در محیطی کار می کنند که بی ادبی ، زورگویی ، اظهارنظرهای تحقیرآمیز و توهین ها معمولاً شکسته می شود. افراد اعتماد به نفس خود را از دست می دهند ، اعتماد به نفس کمی دارند و کمتر مفید می شوند. وی اضافه می کند که رفتار بد ، همکاری را از بین می برد ، برای سلامت روان مضر است و ثابت شده است که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور