مایکروسافت تایید نهایی را برای مرکز داده ویسکانسین اعطا کرد | دانش مرکز داده

(میلواکی ژورنال سنتینل) — مایکروسافت تا پایان ماه دسامبر به فهرست بزرگترین مالکان در شهرستان راسین، ویسکانسین خواهد پیوست.

هیئت مدیره شهرستان راسین روز سه‌شنبه به اتفاق آرا تاییدیه‌های نهایی مورد نیاز مایکروسافت را برای تصاحب مالکیت بیش از 1000 هکتار از پارک نوآوری ویسکانسین برای مرکز داده چند میلیارد دلاری Mount Pleasant اعطا کرد. مایکروسافت با 315 هکتاری که قبلا خریداری کرده بود، حدود دو مایل مربع از پارک تجاری را که برای آوردن هلدینگ بین المللی فاکسکان به ویسکانسین ایجاد شده بود، کنترل خواهد کرد.

کانتی راسین، به عنوان شریک در تامین مالی توسعه پارک صنعتی، باید فروش 631 هکتار زمین متعلق به دهکده در شمال و شرق فاکسکان و نیم دوجین سند که توافقات قبلی با مایکروسافت، فاکس کان را اصلاح می کند، ماونت پلیزنت را به مایکروسافت تایید کند. و Mount Pleasant. هیئت روستای Mount Pleasant در روز دوشنبه فروش 100 میلیون دلاری زمین و آن اصلاحات را تصویب کرد.

جاناتان دلاگراو، مدیر اجرایی شهرستان، رأی هیئت مدیره را “یک روز تاریخی در شهرستان راسین” خواند.

او گفت: «این فرصت یکی از موفق‌ترین، آگاه‌ترین کارفرمایان محیط‌زیست و کارفرمایان عالی را برای کارمندانش فراهم می‌کند تا در اینجا در شهرستان راسین باشند.

انتظار می رود فروش زمین و خرید جداگانه 400 هکتاری مایکروسافت از خانواده کروزیگر، که در برابر تلاش های روستا برای خرید زمین خود مقاومت کردند، تا 28 دسامبر بسته شود.

معیارهایی که شرکت باید به عنوان شرط فروش رعایت کند عبارتند از:

  • حداقل 1.4 میلیارد دلار دارایی مشمول مالیات باید تا سال 2028 ساخته شود که درآمد مالیاتی سالانه کافی را برای پوشش پرداخت 330 میلیون دلار بدهی منطقه مالیاتی ایجاد شده برای تأمین مالی توسعه پارک صنعتی تضمین کند.
  • چهار ساختمان باید تا سال 2044 ساخته یا در حال ساخت باشد.

پیمانکار مایکروسافت، Walsh Construction، کار بر روی اولین ساختمان مرکز داده در زمینی که مایکروسافت در کانتی KR و خیابان 90 مالکیت دارد، آغاز کرده است. و مجوز شروع ساختمان دوم را گرفته است. مایکروسافت گفته است که این ساختمان ها حدود 1 میلیارد دلار هزینه خواهند داشت.

سهم عواید فروش بدهی شهرستان راسین را پرداخت خواهد کرد

شهرستان راسین 24 میلیون دلار از فروش زمین برای پرداخت اوراق قرضه صادر شده برای کمک به Mount Pleasant در دستیابی به زمین و 12 میلیون دلار اضافی برای سایر بدهی های دهکده دریافت خواهد کرد. 36 میلیون دلار دیگر در یک حساب ذخیره نگهداری می شود تا تعهدات بدهی منطقه مالیاتی را تضمین کند.

فاکسکان از حقوق توسعه چشم پوشی می کند

فاکسکان با کنار گذاشتن گزینه های خود برای توسعه زمینی که مایکروسافت در اختیار خواهد داشت، از ارزیابی ویژه سالانه ای که برای پوشش هزینه های گسترش فاضلاب و آب به املاک و سایر خدمات پرداخت می کند، خلاص خواهد شد.

درآمد حاصل از فروش زمین برای بازپرداخت 6 میلیون دلار ارزیابی ویژه فاکسکان که در اوایل سال جاری در زمینی که مایکروسافت می‌خرد پرداخت کرده و برای بازپرداخت 10 میلیون دلاری که به روستای قرض داده بود برای کمک به خرید زمین استفاده می‌شود.

توافقنامه تجدید نظر شده تمام تعهدات فاکسکان مربوط به برنامه اولیه آن برای توسعه یک کارخانه 10 میلیارد دلاری برای ساخت صفحه نمایش LCD نسل 10.5، از جمله تمام ارجاعات به ایجاد شغل یا نگهداری را حذف می کند. این پروژه زمانی که در سال 2017 راه اندازی شد، قول ایجاد 13000 شغل داده شد.

بر اساس این وعده، قانونگذاران یک بسته یارانه چند میلیارد دلاری تنظیم کردند و دولت محلی میلیون ها دلار را برای خرید ملک و آماده سازی آن برای توسعه هزینه کرد. امروزه، Foxconn حدود 1000 نفر را استخدام می کند که سرورهایی برای مراکز داده و دستگاه های الکترونیکی برای آرایه های خورشیدی پشت بام می سازند.

این تجدیدنظرها تعهد فاکسکان تحت توافقنامه 2017 برای ایجاد 1.4 میلیارد دلار ارزش دارایی مشمول مالیات یا پرداخت معادل مالیات بر این ارزش را تغییر نمی دهد. ساختمان های فاکسکان کمتر از نیمی از این مبلغ ارزیابی می شوند و این شرکت در سال 2024 مبلغ 14.3 میلیون دلار برای جبران خسارت به آنها بدهکار خواهد بود.

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل ظاهر شد

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور