فناوری نوظهور برای کمک به محافظت در برابر بدخواهی ناشی از قطع شدن ابرها | دانش مرکز داده

بر اساس گزارش اخیر موسسه Uptime، قطع شدن ابر در حال افزایش است. این مشکل صرفاً به دلیل ناراحتی نیست، بلکه مسائل بسیار نگران‌کننده‌تر است.

طلال شامون، مدیر عامل Intertrust، ارائه‌دهنده پلتفرم اعتماد داده و هویت دستگاه، می‌گوید: «به‌طور سنتی قطعی‌های ابری مربوط به تجهیزات ساده یا اشکالات فنی بود. اما در دنیایی از مجموعه داده‌های توزیع‌شده که چندین ابر را در بر می‌گیرد با فناوری‌های متفاوتی که با هم کار نمی‌کنند، برنامه‌هایی که درون و روی ابرها اجرا می‌شوند توسط ارائه‌دهندگان برنامه‌های مختلف نوشته شده‌اند و سخت‌افزار اینترنت اشیا داده‌های حسگر را به ابرها تغذیه می‌کنند، ما یک جعبه پاندورا داریم که می‌تواند باعث شود خاموشی های ابری نه تنها مکرر تر، بلکه برای شرکت ها بسیار خطرناک تر است.”

بازگشتی به روزهای ابری ساده تر وجود ندارد. تنها انتخاب این است که نوآوری کنید یا به شغل دیگری بروید.

«در حقیقت، تعداد کمی از مدیران ارشد فناوری اطلاعات این روز را می بینند [recovery after a cloud outage] اوری ویزمن، معمار راه حل در Silk، یک پلتفرم انتقال داده برای ابر، می‌گوید و تا حدی به همین دلیل است که CIOها یکی از بالاترین نرخ‌های گردش مالی را در C-suite دارند. “توصیه من ساده است، اگر در یک بازی با توپ یک ضربه به طور فزاینده به شما شانس دوم داده می شود، کوتاه نکنید. آنچه را که نیاز دارید سرمایه‌گذاری کنید زیرا قطع برق همیشه هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت.»

در اینجا اطلاعاتی در مورد فناوری نوظهور وجود دارد که هدف آن کمک به شما برای دور زدن یا بازیابی فوری از قطع شدن ابر است. ممکن است بخواهید قبل از نهایی کردن استراتژی مدیریت ابری میان مدت خود، آنها را بیشتر بررسی کنید.

برای چند سورپرایز جالب از دارک ریدینگ دیدن کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور