راهنمای ایجاد تبلیغات جستجوی واکنشگرا

وظیفه نوشتن نسخه تبلیغاتی برای Google Ads می تواند ترسناک باشد. “از کجا باید شروع کنم؟” “چند عنوان نیاز دارم؟” “چند عبارت CTA (Call-to-Action) را باید اضافه کنم؟” اینها برخی از سوالات اولیه هستند که ممکن است هنگام نوشتن تبلیغات به ذهن خطور کنند.

در این مقاله، من چند روش برتر را در نظر گرفته ام که باید هنگام شروع سفر ایجاد یک تبلیغ از طریق گوگل به خاطر بسپارید. به عنوان عضوی از تیم PPC در Go Fish، این مواردی هستند که هر بار که نسخه تبلیغاتی می نویسم به آنها فکر می کنم. امیدواریم دفعه بعد که وظیفه نوشتن تبلیغات برای Google را بر عهده دارید، این بتواند به عنوان یک راهنما باشد!

چه هستند تبلیغات جستجوی واکنشگرا?

اکنون که تبلیغات متنی گسترده غروب شده است، تبلیغات جستجوی واکنشگرا نوع اصلی تبلیغات در Google Ads هستند. گوگل RSA ها را به عنوان “تبلیغی که برای نشان دادن پیام های مرتبط تر به مشتریان شما سازگار است” تعریف می کند. در تبلیغات، می‌توانید حداکثر پانزده عنوان و چهار توضیح را در اختیار گوگل قرار دهید که به گوگل اجازه می‌دهد چندین ترکیب مختلف از این موارد را بر اساس جست‌وجوی کاربر آزمایش کند. سپس گوگل این ترکیب ها را برای عملکرد بهینه می کند.

پس از ایجاد آگهی اولیه، گوگل قدرت تبلیغ را به عنوان “ضعیف، خوب یا عالی” ارزیابی می کند. بر اساس امتیاز تبلیغ، گزینه های مشخص تری در مورد نحوه بهینه سازی در اختیار شما قرار می گیرد. در حالت ایده‌آل، ما می‌خواهیم کپی را برای نمره «عالی» بهینه کنیم. چند مورد وجود دارد که باید بر اساس بهترین روش‌ها در RSA گنجانده شود که در زیر به بررسی آنها می‌پردازیم!

فیلدهای تبلیغاتی نمایشی واکنشگرا

1. کلید واژه ها

مهم‌ترین نکته برای کپی RSA این است که کلمات کلیدی گروه تبلیغات را در سرفصل‌ها و توضیحات قرار دهید، زیرا این کلید تضمین بهینه‌سازی و امتیاز با کیفیت است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که تا آنجا که ممکن است کلمات کلیدی را در بر می‌گیریم و اگر این امکان را به RSA سفارشی‌تر می‌دهد، کلمات کلیدی را به گروه‌های تبلیغاتی جدید تقسیم کنیم. به منظور افزایش قدرت تبلیغات شما به “عالی”، گوگل تعداد کلمات کلیدی را که در عناوین و توضیحات خود قرار داده اید را در نظر می گیرد. در صورت امکان، سعی کنید همه کلمات کلیدی را که برای آنها پیشنهاد می دهید در نسخه تبلیغاتی خود قرار دهید. اگر این امکان پذیر نیست، روی درج محبوب ترین کلمات کلیدی تمرکز کنید تا مطمئن شوید که آگهی شما برای نتایج جستجوی مناسب نمایش داده می شود یا احتمالاً کلمات کلیدی اضافی را به یک گروه تبلیغاتی جدید تقسیم کنید.

امتیاز قدرت تبلیغات

2. عبارات Call to Action (CTA).

شامل عبارات CTA، مانند «امروز با ما تماس بگیرید»، «زمان‌بندی یک نسخه آزمایشی»، «اکنون تماس بگیرید» برای هر آگهی ضروری است. اگر هدف اصلی کسب‌وکار شما تولید سرنخ است، عبارات CTA آن تبدیل‌هایی را که قصد دارید تشویق می‌کنند. این عبارات می توانند توجه مخاطبان شما را به خود جلب کنند و دلیلی بر این باشند که آنها قدمی اضافی برای بررسی وب سایت شما یا پر کردن فرمی در صفحه فرود بردارند. مقدار عبارات CTA که استفاده می کنید و همچنین نوع عبارت، بستگی زیادی به اهداف تجاری شما دارد. یک قانون کلی خوب این است که دو عبارت CTA را برای سرفصل ها درج کنید و عبارات CTA را در انتهای توضیحات خود اضافه کنید.

رایج ترین عبارات CTA که در Go Fish استفاده می کنیم عبارتند از:

  • بیشتر بدانید!
  • امروز با *نام کسب و کار* تماس بگیرید!
  • الان تماس بگیر!
  • برنامه نمایشی
  • با کارشناسان صنعت صحبت کنید

3. کپی صفحه فرود

آخرین نکته ای که من برای نوشتن کپی آگهی دارم این است که مستقیماً از صفحه فرود مرتبط با تبلیغ، کلمات را درج کنید. برای یک برند مهم است که پیام‌رسانی مداوم در همه پلتفرم‌ها داشته باشد. استفاده از عبارات از صفحه فرود و افزودن آنها به عنوان سرفصل و توضیحات بهترین راه برای اطمینان از به اشتراک گذاشتن پیام مشابه برای کاربر است. این امر باعث ایجاد آگاهی از نام تجاری و قرارگیری در ذهن مصرف کننده می شود و آنها زمان راحت تری خواهند داشت. به خاطر سپردن پیشنهاد برندتان. استفاده از پیام‌رسانی مداوم بین صفحه فرود و آگهی نیز نوشتن کپی آگهی را کمی آسان‌تر می‌کند. موثر و کارآمد است!

4. تست کپی آگهی

هنگامی که ایده خوبی در مورد استفاده از نسخه تبلیغاتی پیدا کردید، باید از ابزار تنوع تبلیغات در تبلیغات گوگل استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد عناوین و توضیحات مختلفی را آزمایش کنید که در 50% مواقع نمایش داده می‌شوند، در حالی که نسخه اصلی آگهی 50% باقی مانده را نشان می‌دهد. پس از ایجاد تنوع تبلیغاتی، گوگل شروع به جمع آوری داده ها در مورد هر دو نوع تبلیغات می کند و تعیین می کند که آیا نتایج از نظر آماری معنی دار هستند یا خیر. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید کپی آگهی جدید را بر اساس داده‌هایی که Google ارائه می‌کند اعمال کنید.

نتیجه

به طور کلی، درک نحوه ایجاد یک تبلیغ جستجوی واکنشگرا به طور کامل بهینه شده، نقش مهمی در راه اندازی یک کمپین جستجوی عالی دارد. امیدواریم، این بهترین شیوه‌ها باعث می‌شود که اکنون که می‌دانید از کجا شروع کنید، کار نوشتن نسخه تبلیغاتی کمی کمتر ترسناک به نظر برسد! کپی رایتینگ مبارک!

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور