سوال 18 تریلیون دلاری تصویب بلاکچین توسط دولت ها

عکس پروفایل Benjamin Bateman Hacker Noon

@بنجامین بتمنبنیامین باتمن

سو hyp استفاده بیش از حد از خط تیره ، عاشق کلمات ، و جادوی-اینترنت-پول-مدیریت-جامعه-مشغول-بدن.

“… اگر ما به حرکت در یک ارز رمزنگاری شده ادامه دهیم ، دولت چگونه مالیات را دریافت می کند؟ اگر آنها نمی توانند معاملات را ببینند ، نمی توانند قوانین خود را اجرا کنند ، بدهی های خود را مدیریت کنند ، اقتصاد خود را مدیریت کنند …”

جرارد داچی بنیانگذار و رئیس انجمن بلاک چین دولتی است و فردی فوق العاده قابل قبول است. حداقل نیم دوازده قطعه وجود دارد که می توانستم برای جلب توجه شما برای این مصاحبه انتخاب کنم. هرچند من این نقل قول خاص را انتخاب کردم ، نه تنها به دلیل تأثیر کلیک کردن ، بلکه به دلیل اینکه بخش عمده ای از مشکلی است که GBA برای حل آن در نظر گرفته است. پرداخت مالیات یا انطباق با مقررات دولت ممکن است مورد پسند گذشته کسی نباشد ، اما این یک شر ضروری است. و در حالی که ممکن است دنیای بدون سیاستمداران برای بعضی ها اتوپیایی به نظر برسد ، بدون خدمات بخش دولتی که آنها با هم هماهنگ هستند زندگی می کند؟ خوب ، این می تواند پیچیده تر در آب و هوای فعلی ما باشد.

از این بابت ، تعجب آور نخواهد بود که GBA در واقع یک گروه بسیار شلوغ است ، بنابراین بیایید غواصی کنیم ، اینطور است؟

“سلام ، جرارد. از اینکه وقت خود را برای گفتگو با من پیدا کردید متشکرم! ابتدا ابتدا ، 4 مارس ، شما در مورد رای گیری Blockchain بحث و گفتگو کردید. این یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور