مقدمه API Velo: موارد اساسی که باید درباره Velo بدانید

عکس پروفایل Velo by Wix Hacker Noon

@ولوVelo توسط Wix

Velo یک پلت فرم کاملاً پشته ای است که به شما امکان می دهد به سرعت برنامه های وب حرفه ای را بسازید ، مدیریت کنید و به کار بگیرید.

API های Velo (قبلاً Corvid) شما را قادر می سازند تا کنترل کاملی بر عملکرد سایت خود داشته باشید. از API ها برای تعامل با عناصر سایت ، محتوای پایگاه داده سایت خود ، برنامه های Wix و خدمات خارجی استفاده کنید. همچنین API ها به شما امکان دسترسی به اطلاعات سایت ، کاربران آن و موارد دیگر را می دهند.

برای استفاده از API ها ، شما باید از JavaScript ، از جمله ویژگی های ES2019 ، دانش کافی داشته باشید. API ها مثالهای زیادی از کد را برای کمک به شما در شروع کار شامل می شوند.

یادداشت ها را منتشر کنید

برای دیدن لیستی از آخرین تغییرات ، به روزرسانی ها و موارد اضافی در API Reference ما ، یادداشت های انتشار را بررسی کنید.

عناصر سایت

صفحه و عناصر سایت خود را انتخاب و کنترل کنید. با استفاده از این API ها می توانید یک ظاهر طراحی را شخصی سازی کنید ، جلوه های انیمیشن ایجاد کنید ، رویدادهایی را برای تعامل بازدیدکنندگان اضافه کنید و برای افزایش عملکرد سایت خود کنترل بیشتری اضافه کنید ، به عنوان مثال:

برای لیست کامل عناصری که می توانید شخصی سازی کنید ، به عناصر ویرایشگر Wix ($ w) مراجعه کنید.

داده ها

با مجموعه داده ها و پایگاه داده سایت خود کار کنید و عملیات داده را در صفحه و مجموعه های خود انجام دهید. این API ها به شما امکان می دهند داده های مجموعه را جستجو و ویرایش کنید ، قلاب هایی برای اجرای کد قبل یا بعد از تعامل با مجموعه های خود اضافه کنید ، فیلتر کنید و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور