با پنج روش اثبات شده تسهیل ، با موفقیت جلسات مشترک را تغییر دهید

عکس پروفایل نویسنده

@سه گانهجان

رهبر مهندسی نرم افزار با بیش از یک دهه تجربه.

توانایی تسهیل جلسات مشترک ، مهارت مهمی برای رهبران است. وقتی مجری به خوبی انجام شد ، مجری یک بحث جذاب را ایجاد می کند که حضور بالایی دارد و از کسالت جلوگیری می کند. از همه مهمتر این که با همسویی گروه در موضوعات جلسه ، مزیتی برای تیم ایجاد می کند.

تحقق این اهداف با ثبات به عنوان یک تسهیل کننده زمان می برد. هر بحث تصمیم گیری ، مدیریت زمان و مهارت های رهبری را برای شما آزمایش می کند.

شما گاهی اوقات سر و صدا خواهید کرد ، اما این تجربه مهارت های مهمی را فراهم می کند. من سالهاست که این کار را انجام می دهم و هنوز هم حرفم را می زدم. من اخیراً فراموش کردم سوالات اصلی را برای یک بحث بزرگ گذشته نگر معرفی کنم! ما یک تن زمان را از این اشتباه از دست دادیم.

هدف از این پست آموزش پنج روش تسهیلگری است که طی این سالها آموخته ام. من همچنین یک داستان یا دو داستان را اضافه می کنم که همه چیز را کاملاً پیچیده ام تا بتوانید از اشتباهات من جلوگیری کنید.

روش 1: آماده شدن برای جلسه

جلسات کلیشه این است که اتلاف وقت کسل کننده ای است. هدف شما به عنوان مجری این است که بحث را برای حضور مردم ارزشمند کنید. برای رسیدن به این هدف ، شما باید آماده شوید.

چگونه اهمیت آمادگی را برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور