در این قسمت از بازاریابی ساعت ، Greg Finn ، Mark Saltarelli و Jess Budde میزبان بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته هستند.
اگر قادر به گوش دادن به Spotify نیستید ، نسخه ویدیویی این قسمت را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.
https://www.youtube.com/watch؟v=IKXIpyjituk
Google ظاهر جدید رتبه بندی مبتنی بر پاساژ پس از اشتباه تصویر را روشن می کند
ارائه جستجوی گوگل در سال 2020 ، نمونه ای بسیار پررنگ از SERP تحت تأثیر “Passages” با تصاویر قبل و بعد از تغییر را نشان داد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال ، پس از تجزیه و تحلیل تصاویر درون ارائه ، معلوم می شود که این به سادگی “تصویر بد” بوده و برخلاف تصویر ارائه شده ، رتبه بندی مبتنی بر Google Passage بر صفحه نمایش تأثیر نخواهد گذاشت.
بعد از یک گفتگو با رابط جستجوی عمومی Google ، دنی سالیوان آن را در توییتر پاک کرد و باند بازاریابی ساعت غوطه وری عمیق در اشتباه این تصویر انجام داد.
چرخ و فلک فیلم های کوتاه Google گسترش می یابد تا شامل حلقه های Tiktok و Instagram باشد
چرخ فلک های ویدیویی کوتاه Google دیگر فقط مختص شورت های YouTube نیست! اگر شلوارک کوتاه YouTube در چرخ و فلک مسلط نباشد ، اکنون می توان Instagram Reels و TikToks را در کنار آن مشاهده کرد.
نگاهی به این نمونه اخیر از این چرخ فلک های ویدیویی کوتاه ، در مقایسه با نوع نگاه آنها به ماه نوامبر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
متوجه شد که Google صبح امروز فیلمهای اینستاگرام و TikTok را به این چرخ و فلک “فیلم های کوتاه” کشانده است. pic.twitter.com/iDr3C8OEAE
– برایان فریسبلن (type_SEO @) 27 دسامبر 2020
برداشت این هفته از هفته ناشی می شود پاملا لوندمیزبان پادکست Not Bad Advice ، که فکر می کند توییتر بزرگترین طرفدار ورزش های مختلف است. چه زمانی توییتر متوجه خواهد شد که هیچ معنایی ندارد؟
توییتر: به فوتبال علاقه دارید؟
من نه.در مورد NFL چطور؟
نهاین تیم در شهری که 10 سال پیش از آن بازدید کردید ، چطور؟
نهاین بازیکن چطور؟
نهاینیکی چهطور؟
نهفوتبال فانتزی؟
نهاین دوست دختر بازیکنان؟
FFS– پاملا لوند (Pamela_Lund) 29 دسامبر 2020
بعد ، در بخش ICYMI ، بنیانگذار Morning Brew ، آستین ریف به ما درک می کند که چگونه Morning Brew در مورد اینکه چگونه کسب درآمد با رشد اقتصادی رشد کرده است ، تأثیر دارد.
1 / چه موقع morningbrew شروع به خرج کردن پول برای خرید با پرداخت در سال 2018 کرد ، 2 بینش کوچک رشد ما 10 x در یک سال را منفجر کرد.
بینش های کوچک می توانند تأثیر بسزایی داشته باشند.
در اینجا همان چیزی است که یاد گرفتیم.
– Austin Rief (austin_rief) 28 دسامبر 2020
سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:
- چه کسی تصمیم گرفت مشکلات عملی در صفحه نتایج جستجوی Google ایده خوبی باشد؟
- فیس بوک چه کار کرد تا تعداد زیادی از کارمندان خود را برای ترک کار تحت تأثیر قرار دهد؟
- از کجا می توانم اطلاعات خوبی در مورد نحوه استفاده مجدد از محتوای موجود در اینستاگرام پیدا کنم؟
- چه زمانی P&G متوجه خواهد شد که فیس بوک مالک اینستاگرام است؟
- چرا Google هر پرسش در یک کمپین DSA را مطابقت دقیق می داند؟
- Reels چگونه بر الگوریتم اینستاگرام تأثیر می گذارد؟
سرانجام ، ما با افتخار به سراغ نمایش سالانه جوایز بسیار مورد انتظار Clockscars می رویم که بهترین بازاریابی از جامعه بازاریابی دیجیتال و ساعت بازاریابی را در سال پرآشوب سال 2020 ارائه می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای عضویت در این نمایشگاه ، به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید و تمام مقالات ارائه شده در اولین نمایش سال 2021 را بخوانید!
اعتبار ویژه تصویر: سرو سرو