Google رتبه بندی مبتنی بر پاساژ ، ساعتهای 2020 و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را روشن می کند [PODCAST]

در این قسمت از بازاریابی ساعت ، Greg Finn ، Mark Saltarelli و Jess Budde میزبان بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته هستند.

اگر قادر به گوش دادن به Spotify نیستید ، نسخه ویدیویی این قسمت را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=IKXIpyjituk

Google ظاهر جدید رتبه بندی مبتنی بر پاساژ پس از اشتباه تصویر را روشن می کند

ارائه جستجوی گوگل در سال 2020 ، نمونه ای بسیار پررنگ از SERP تحت تأثیر “Passages” با تصاویر قبل و بعد از تغییر را نشان داد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال ، پس از تجزیه و تحلیل تصاویر درون ارائه ، معلوم می شود که این به سادگی “تصویر بد” بوده و برخلاف تصویر ارائه شده ، رتبه بندی مبتنی بر Google Passage بر صفحه نمایش تأثیر نخواهد گذاشت.

بعد از یک گفتگو با رابط جستجوی عمومی Google ، دنی سالیوان آن را در توییتر پاک کرد و باند بازاریابی ساعت غوطه وری عمیق در اشتباه این تصویر انجام داد.

چرخ و فلک فیلم های کوتاه Google گسترش می یابد تا شامل حلقه های Tiktok و Instagram باشد

چرخ فلک های ویدیویی کوتاه Google دیگر فقط مختص شورت های YouTube نیست! اگر شلوارک کوتاه YouTube در چرخ و فلک مسلط نباشد ، اکنون می توان Instagram Reels و TikToks را در کنار آن مشاهده کرد.

نگاهی به این نمونه اخیر از این چرخ فلک های ویدیویی کوتاه ، در مقایسه با نوع نگاه آنها به ماه نوامبر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برداشت این هفته از هفته ناشی می شود پاملا لوندمیزبان پادکست Not Bad Advice ، که فکر می کند توییتر بزرگترین طرفدار ورزش های مختلف است. چه زمانی توییتر متوجه خواهد شد که هیچ معنایی ندارد؟

بعد ، در بخش ICYMI ، بنیانگذار Morning Brew ، آستین ریف به ما درک می کند که چگونه Morning Brew در مورد اینکه چگونه کسب درآمد با رشد اقتصادی رشد کرده است ، تأثیر دارد.

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • چه کسی تصمیم گرفت مشکلات عملی در صفحه نتایج جستجوی Google ایده خوبی باشد؟
  • فیس بوک چه کار کرد تا تعداد زیادی از کارمندان خود را برای ترک کار تحت تأثیر قرار دهد؟
  • از کجا می توانم اطلاعات خوبی در مورد نحوه استفاده مجدد از محتوای موجود در اینستاگرام پیدا کنم؟
  • چه زمانی P&G متوجه خواهد شد که فیس بوک مالک اینستاگرام است؟
  • چرا Google هر پرسش در یک کمپین DSA را مطابقت دقیق می داند؟
  • Reels چگونه بر الگوریتم اینستاگرام تأثیر می گذارد؟

سرانجام ، ما با افتخار به سراغ نمایش سالانه جوایز بسیار مورد انتظار Clockscars می رویم که بهترین بازاریابی از جامعه بازاریابی دیجیتال و ساعت بازاریابی را در سال پرآشوب سال 2020 ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای عضویت در این نمایشگاه ، به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید و تمام مقالات ارائه شده در اولین نمایش سال 2021 را بخوانید!


اعتبار ویژه تصویر: سرو سرو

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور