بانکداری در بلاکچین از طریق کسب درآمد از آواتار شما

عکس پروفایل نویسنده

@توبخرتیم بوخر

من یک نویسنده ، نظریه پرداز بازی ، وکیل اوراق بهادار ، بلاکچین ناخوشایند و آینده نگر هستم. همچنین یک معلم BJJ.

سلام دوستان،

آخرین شماره ، آیا BLOCKCHAIN ​​می تواند BORG را متوقف کند؟، آیا دهان و دندان بود ، به نظر می رسد هنوز در حال جویدن هستید؟ برای یک بایت دوم ، آن را در اینجا پیدا کنید:

من در مورد فناوری های فعلی بلاکچین نوشتم که مربوط به حفاظت از دارایی دیجیتال و همچنین توانایی بلاکچین برای حمایت از حقوق بشر در حوزه دیجیتال است. من پیشنهاد داده بودم که ، همانطور که بشریت در حال گسترش در فضای دیجیتال است ، ضروری است که ما از طریق فناوری های بلاکچین ، از همه پسوندهای خود ایمن سازی کنیم تا حقوق فردی ما را در مورد آفرینش های خود حفظ کنیم ، به آنها شکلهای آواتار بدهیم – بیایید آنها را صدا کنیم. با نمایندگان دیگر از طرف ما

این دنیایی را تصور می کند که تلفن های هوشمند ، اتومبیل های خودران و دستگاه های الکسا مانند ما داده ها را جمع می کنند و آنها را ذخیره می کنند بدون اینکه زندگی ما را به طور خودکار با والدین و شرکای مشترکشان به اشتراک بگذارند. کنترل ، آژانس ما ، دوباره در دست ما است. کاربران می توانند درجه ای را که مایل به اشتراک یا فروش داده های خود هستند (از جمله داده های اجتماعی ، مالی ، متا و غیره) را انتخاب کنند. این دنیا به یک بازار برای مبادله نیاز دارد که از طریق آن می توان از جوامع فیزیکی محلی و از راه دور استفاده کرد. بعلاوه ، داده ها باید در برابر مداخلات شخص ثالث محافظت شوند خواه توسط دولت ها ، منافع شرکت ها یا هوش مصنوعی سرکش توسعه یافته توسط هر یک از موارد فوق (به طور جدی ، ممکن است Terminator اتفاق بیفتد). این به معنی یک بانک کاملاً بلوک شده از نوع است.

توسعه دهندگان بلاکچین در حال مشاهده نیاز مشتری برای گرفتن ارزش فراداده های خود هستند. وب 2.0 به کاربران رایانه ای روزمره امکان دسترسی به سیستم عامل انتشار خود (Youtube ، Ubspot ، Tiktok و غیره) را می داد ، ابزاری که تا آن زمان فقط در اختیار شرکت های بزرگ رسانه ای بود.

اکنون کاربران می توانند ارزش اضافی پنهان شده در معاملات روزمره خود را در آن سیستم عامل و همچنین مکان های خرید محبوب خود مشاهده کنند. این مقدار به شکل فراداده در می آید. اطلاعات ساده ، روزمره که از معاملات مانند خرید ، تفسیر محتوا و حتی فراخوانی GPS Google Maps برای راهنمایی ایجاد می شود. تاکنون فقط ارائه دهندگان عمده سیستم عامل از ابزارها و دسترسی به کسب درآمد از این داده های ارزشمند برخوردار بوده اند که طبق همه حقوق ، باید متعلق به کاربرانی باشد که آنها را تولید می کنند.

در یورام بارسل تحلیل اقتصادی حقوق مالکیت، این اقتصاددان بزرگ استدلال کرد که ملک باید متعلق به مالکی باشد که بتواند بزرگترین کار را با آن انجام دهد. از نظر اقتصادی ، این به معنای مالکی است که درک می کند و قادر است از مقدار کامل ارزش این ملک استفاده کند. تاکنون ، مصرف کنندگان ارزش ردپای دیجیتال ، آواتارهای خود را درک نکرده اند. و بنابراین ، سازمان های بزرگی مانند فیس بوک ، گوگل و آمازون از داده هایی که باید متعلق به ما باشد (شاید به حق) بهره برداری کرده اند.

اکنون ما ارزش داده های خود را درک کرده ایم. بنابراین برای گرفتن این محتوا ، حفاظت از آن و داشتن حقوق انحصاری برای کسب درآمد از آن ، به چه چیزی نیاز داریم؟ خوب ، یک بانک البته.

چرا باید فقط بانک ها پول ذخیره کنند؟

به همین منظور ، من ایده هایی را در مورد شبکه های تجارت جامعه (یعنی بانک های محلی) به نام Local Exchange Trading Systems (LETS) دیده ام. LETS با استفاده از ارز داخلی به عنوان روشی برای اندازه گیری ارزش ، مبادلات کالا و خدمات را در جوامع تسهیل می کند. LETS تاکنون فقط در اجتماعات کوچک فیزیکی مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال ، حاکمیت این سیستم ها بر اساس همان قوانین حاکمیتی است که در اکوسیستم های توکن مانند SingularityNet ، یک بازار و مبادله برای توسعه هوش مصنوعی یا شبکه تتا ، یک پلت فرم ویدئویی غیرمتمرکز نظیر به نظیر که به بینندگان امکان پذیر است برای پرداخت “پهنای باند” در ازای محتوای سازندگان و جایی که هر دو طرف ، بیننده و سازنده ، در تبادل پاداش می گیرند.

قوانین حاکم رایج این سیستم ها به شرح زیر است:

مشارکت داوطلبانه در جامعه.

هزینه های انتقال محدود به هزینه های مدیریت سیستم (به عنوان مثال ، هزینه های گاز).

مزایای داخلی اعضا در اعتبار سنجی مبادلات و شفافیت سیستم.

این سیستم های توکن همچنین می توانند از طریق اتصال توکن های خود به یک ارز خاص ، اعم از فیات دولتی یا رمزنگاری غیرمتمرکز ، در بازار جهانی جهانی شرکت کنند و اجازه مبادله خارجی با ارزهای جهانی را بدهند.

به نظر می رسد ، پس از برخی تلاش های اولیه ، مدل LETS كنار گذاشته شد ، و منتظر نوآوری در فن آوری و برنامه ای بود كه بتواند پذیرش گسترده جامعه را فراهم كند. اما LETS بلاکچین ندارد ، اکنون وجود دارد. همچنین ، در زمان تکرارهای اولیه LETS ، مصرف کنندگان ارزش واقعی داده هایی را که با معاملات روزمره خود تولید می کردیم ، درک نکردند. اکنون ما انجام می دهیم.

در اینجا یک مثال وجود دارد

به یک نمودار Venn از بانک جامعه ، Venmo ، اکوسیستم توکن و بستر جمع آوری کمک مالی (مثلا Patreon یا Go Fund Me) فکر کنید. به عنوان مثال ، من در حال ساخت یک مرکز اجتماعی در یک محیط روستایی هستم. با استفاده از LETS ، من می توانم به سازنده ای که می تواند از توکن ها برای تأمین تجهیزات و تجهیزات خود پرداخت کند ، هزینه پرداخت کنم. من از طریق کارهای حقوقی خود (من یک وکیل هستم) بودجه لازم را برای این پروژه در جامعه محلی به صورت توکن و همچنین از طریق کار خود در خارج از این انجمن در قالب BitCoin جمع می کنم. من همچنین از نرم افزار برای مدیریت این پروژه استفاده می کنم ، و یک نسخه دیجیتالی از مرکز دنیای واقعی خود ایجاد می کنم که شامل داده های وارد شده و فراداده هایی است که در استفاده از آن ایجاد می کنم.

برخی از این داده ها و فراداده ها برای شبکه داخلی به عنوان دفتری برای اعتبارسنجی وجوه ارزشمند هستند ، و همچنین ممکن است برای سیستم برنامه فراتر از اهداف ارائه خدمات مستقیم ارزشمند باشد. شاید فروش یک واحد گسسته از این فراداده متعلق به من به عنوان سازنده این پروژه در برنامه مدیریت پروژه XYZ به من این امکان را بدهد که بتوانم بودجه بیشتری را با ارز رمزگذاری شده در جهان XYZ جمع آوری کنم. تمام این نشانه های محلی و برنامه های کاربردی محلی باید در یک واحد استاندارد تر از ارز ، مانند BitCoin یا Ethereum قابل تبدیل باشند.

من معتقدم که نسل بعدی فناوری های آنلاین به کاربران امکان می دهد فراداده های خود را ضبط ، ذخیره و معامله کنند. اگر آمازون می خواهد از عادات خرید مصرف کنندگان در جمعیت دموگرافیک 20 تا 30 سال بداند ، چرا آمازون نباید هزینه آن را به آنها پرداخت کند؟ و دفترهای بلاکچین ، با روش های اعتبار سنجی غیرقابل اعتماد و غیرقابل اعتماد خود ، یک فناوری عالی برای محافظت از آواتارهای دیجیتال ما هستند.

چرا بلاکچین؟

اما چرا برای فعال کردن مدل فوق به بلاکچین یا رمز ارز نیاز داریم؟ ساده. در حالی که عادات خرید کل جمعیتی 20 تا 30 ساله ، به عنوان مثال ، برای شرکتی مانند آمازون میلیون ها دلار ارزش دارد ، سهم هر مصرف کننده از این داده ها به احتمال زیاد کسری یک پنی است. با فرض اینکه می توانیم از این داده ها به ازای هر مصرف کننده محافظت کنیم ، چگونه آمازون را مجبور می کنیم به هر مصرف کننده ارزش داده های خود را پرداخت کند؟ مطمئناً آمازون قصد ندارد 3 تا 15 دلار در هزینه های بانکی برای خرید داده های 0.005 دلار از یک مصرف کننده شخصی هزینه کند!

سیستم عامل های دارای بلاکچین نه تنها توانایی از بین بردن چنین هزینه های معامله ای را دارند ، بلکه به طور خودکار امکان تقسیم معاملات کوچک مالی و تجمیع آنها را در کیف پول های مصرفی منفرد فراهم می کنند. بله ، در حالی که یک نقطه داده خاص ممکن است فقط برای یک مصرف کننده معادل 0.005 دلار باشد ، ما به عنوان مصرف کننده ، مجموعه ای عظیم از نقاط داده را در صنایع مختلف ایجاد می کنیم ، هر کدام دارای نهاد مشابه آمازون خود هستند ، که پول خوبی برای این افراد پرداخت می کند نکته ها. پاداش جمع خواهد شد.

با نوآوری

من مشتاقانه منتظر تماشای و برجسته سازی این فناوری ها هستم زیرا آنها در سال 2020 و بعد از آن متولد شده اند – به ویژه در حال حاضر در این دوره همه گیری ، هنگامی که شهروندان مسئول ، که می خواهند داده های بهداشتی خود را برای کمک به منافع عمومی به اشتراک بگذارند ، به یک روش مطمئن برای جلوگیری از که داده ها از بهره برداری به سمت اهداف ناپسند است.

تا شماره بعدی ،

مال شما

تی

قبلاً در https://www.timbukher.com/taurus-ascending/taurus-ascending-3- کسب درآمد-از-آواتار-رمان-رمان-بانکداری-در-بلاکچین

عکس پروفایل نویسنده

داستان های من را بخوانید

من یک نویسنده ، نظریه پرداز بازی ، وکیل اوراق بهادار ، بلاکچین ناخوشایند و آینده نگر هستم. همچنین یک معلم BJJ.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور