اندازه گیری منابع ابر: 10 اشتباه رایجی که باید از آنها اجتناب کنید

عکس پروفایل Taavi Rehemägi Hacker Noon

@taavi-rehemagiTaavi Rehemägi

مدیر عامل شرکت Dashbird. 13 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و 5 سال ساخت برنامه های بدون سرور.

یکی از رایج ترین نگرانی ها هنگام حرکت به سمت ابر هزینه است. با توجه به اینکه cloud به شما امکان می دهد هزینه های IT را از CAPEX تغییر دهید (سرمایه گذاری های بلند مدت در تجهیزات سخت افزاری و مجوزهای نرم افزاری) به OPEX (هزینه های عملیاتی روزانه) ، انتخاب سرویس مناسب و تخمین درست آن بسیار مهم است. در این مقاله ، ما به مشکلات مشترک نگاه خواهیم کرد و بحث خواهیم کرد که چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید تا از کشش ابر واقعاً بهره مند شوید.

شماره 1 به دنبال بالابر و شیفت

رویکرد آسانسور و شیفت به این معنی است که شما در حال حرکت هستید کپی دقیق از حجم کار خود را به ابر با تا آنجا که ممکن است تغییرات کمتری داشته باشد. حتی اگر این الگو مفید باشد اگر می خواهید سریع به ابر بروید، ممکن است منجر به استفاده بهینه از منابع شما شود. AWS اذعان کرد که این یک مشکل دشوار است با ایجاد خدمات برای سهولت این مهاجرت (CloudEndure مهاجرت و سرویس مهاجرت سرور AWS) هنوز هم ، برای بهترین استفاده از منابع ممکن ، بهتر است دوباره به دنبال راه حل مجدد برای ابر باشید.

با بلند کردن و شیفت ، هنگام نگاه کردن به آن ، به طور بالقوه پول زیادی روی میز می گذارید طولانی مدت. همچنین احتمالاً دلتنگ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور