چرا نیروی دریایی خلاق 20،000 دلار کمک هزینه به برنامه سوفی اعطا کرد

عکس نمایه CreativeNavy Hacker Noon

@خلاقانهCreativeNavy

آژانس طراحی UX. ما برای چالش های دشوار در سراسر وب ، تلفن همراه و نمایشگرهای جاسازی شده راه حل هایی طراحی می کنیم.

آخرین برنده 20،000 دلار کمک هزینه تحقیق و توسعه آژانس Creative Navy UX Sophie App است. این پروژه بلند پروازانه که توسط جیکوب کلیولند بنیان نهاده شده است ، کاهش خشونت مبتنی بر جنسیت و تعمیم از طریق سیستم هشدار صوتی است.

Sophie App هم در موقعیت های درگیری مستقیم و هم به عنوان یک راه نجات برای قربانیان سو abuse استفاده در خانه کار می کند. دو حالت آن ، حالت پیاده روی و حالت آرام ، دارای آرایه ای از پاسخ ها متناسب با زمینه های پیچیده استفاده هستند. به منظور تشریح سیستم های پاسخ برنامه که مفید هستند ، جیکوب کلیولند و تیم طراحی خلاق نیروی دریایی تحقیقات گسترده ای را در مورد ذهنیت مهاجم انجام دادند و موارد خشونت را گزارش کردند.

قبل از قفل کردن ، از هر 4 زن 1 مورد خشونت توسط شریک زندگی صمیمی خود قرار گرفت. در تابستان سال 2020 ، 6 زن سیاه پوست زیر 32 سال در مدت 9 روز به قتل رسیدند. همه گیری ، قربانیان را در خانوارهایی که با سو ab استفاده کنندگان خود تقسیم می کنند محدود کرده و آسیب پذیری جوامع قبلی را هدف قرار داده است.

با تشکر از سیستم هشدار چراغ قرمز و فرمان صوتی ، تماس های تلفنی با پلیس محلی یا مخاطبین انتخاب شده توسط کاربر فعال می شود ، Sophie App می تواند مهاجمان را از افزایش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور