تلویزیون های متصل آینده بازی های فوق العاده گاه به گاه هستند

عکس پروفایل سرگئی میشچنکو هکر ظهر

پدیده جدیدی وجود دارد که صحنه بازی را تسخیر می کند – بازی های “بیش از حد گاه به گاه”. این بازی های رایگان قلب ماهیت کلیک برای بازی را به خود جلب می کنند. بیشتر و بیشتر بازیکنان همچنان بازی های فوق العاده گاه به گاه را انتخاب می کنند ، زیرا رابط کاربری مینیمالیستی آنها باعث می شود که بلافاصله پس از بارگیری ، بازی را شروع کنید. نیازی به گذراندن یک آموزش طولانی یا جستجوی دستورالعمل های پیچیده نیست.

رشد بازی های بیش از حد گاه به گاه به خصوص از سال 2019 تا به امروز مشهود است. در سال 2019 ، بازی های فوق العاده گاه به گاه 5.0٪ از درآمد بازار بازی (برای دستگاه های تلفن همراه) را به خود اختصاص دادند.

با این وجود آنها 76٪ از رشد نصب کل و 38٪ از درآمد آگهی را در آن سال جمع کردند. در مارس سال 2020 ، این آمار سر به فلک کشید. نصب ها دو برابر شده و تعداد جلسات بازی های فوق العاده گاه به گاه 72 درصد بیشتر می شود.

چه چیزی به این رشد دامن می زند؟

افزایش بارگیری های ماهانه از 100 میلیون به 600 میلیون بین سال های 2015 و 2019 ناشی از چندین عامل است. یکی از این موارد عنصر کلاسیک بازی های بیش از حد گاه به گاه بود. مردم جذب سادگی خود شدند. صحنه بازی دیگر فقط مختص گیمرهای هاردکور نیست که بازی هایی را که به توجه عمیق و منحنی های یادگیری نیاز دارند ترجیح می دهند. ظهور بازی های گاه به گاه مانند Stair Run در موبایل باعث ایجاد نژاد کاملاً جدیدی از گیمرها شده است که ترجیح می دهند گاه به گاه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور