نکات کلیدی از آزمایشی جستجو

این هفته، محاکمه ما با وزارت دادگستری و دادستان کل ایالت به پایان رسید. پس از 10 هفته، شواهد آنچه را که همیشه گفته‌ایم تأیید می‌کند: مردم هنگام جستجوی اطلاعات آنلاین، انتخاب‌های زیادی دارند و از Google استفاده می‌کنند زیرا مفید است.

در اینجا نکات کلیدی ما از این آزمایش وجود دارد:

موفقیت ما به دلیل تعهد مداوم ما به نوآوری و کیفیت است.

در طول دوره آزمایشی، ما شهادتی در مورد روش‌های متعددی شنیدیم که Google دائماً در جستجو برای ایجاد تجربه بهتری برای کاربران خود نوآوری می‌کند. همانطور که معاون کیفیت جستجوی ما، پاندو نایاک، در غرفه گفت: “هیچ حسی وجود ندارد که جستجو به اندازه کافی خوب بوده است.” به همین دلیل است که ما هر سال میلیاردها دلار در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنیم و پیشرفت هایی را در این زمینه انجام داده ایم. یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در مقام مقایسه، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت تأیید کرد که «شکست مایکروسافت در انجام مخارج سرمایه‌ای برای پشتیبانی از کسب‌وکار جستجوی خود» به این دلیل نبود که آنها منابع لازم را نداشتند، و در سال 2018، تیم مهندسی Google Search پنج برابر بزرگتر از Bingâ € ™ s. و مدیرعامل DuckDuckGo گواهی داد که چندین بار به جای سرمایه گذاری در بهبود موتور جستجوی خود، سرمایه را بین سهامداران توزیع کرده است.

سرمایه گذاری ما در موبایل تماس درست در زمان مناسب بود.

معاون سابق جستجوی ما، بن گومز، شهادت داد که در سال 2007، بنیانگذاران ما یک رویکرد «فقط تلفن همراه» را برای نوآوری و بهبود جستجو راهنمایی کردند. دادگاه شنید که چگونه این یک قمار است، زیرا درخواست‌های تلفن همراه بخش کوچکی از کل درخواست‌ها بودند و اکثریت قریب به اتفاق جستجوها همچنان روی دسک‌تاپ انجام می‌شد. سرمایه‌گذاری‌ها و نوآوری‌های Google برای پیشبرد محاسبات و جستجوی تلفن همراه در دستگاه‌های تلفن همراه – از جمله راه‌اندازی سیستم‌عامل Android منبع باز و توافق‌نامه‌های توزیع و اشتراک درآمد برنامه‌های کاربردی تلفن همراه Android – ما را به جذاب‌ترین شریک تبدیل کرد. سازندگان دستگاه های تلفن همراه مانند سامسونگ. همانطور که ساندار پیچای، مدیرعامل ما شهادت داد، این شرکت‌ها می‌خواستند به کاربران خود «عملکردهای ضروری خارج از جعبه» بدهند. در مقابل، یکی از مدیران مایکروسافت شهادت داد که آنها حتی تا سال 2017 یک مرورگر تلفن همراه راه‌اندازی نکردند و در موارد مختلف شکست خوردند. تلاش برای توسعه یک پلت فرم رقابتی موبایل

ما برای ارتقاء برای دسترسی آسان به جستجو رقابت می کنیم، اما مردم به راحتی می توانند جایگزین پیدا کنند.

همانطور که Sundar گفت، “ما می‌خواهیم استفاده از سرویس خود را برای کاربران بسیار، بسیار یکپارچه و آسان کنیم.” ما برای فرصت‌های تبلیغاتی رقابت می‌کنیم تا مردم بتوانند به راحتی به جستجو دسترسی داشته باشند و افراد بیشتر جستجو کنند. پرداخت‌های تقسیم درآمد ما در طول زمان افزایش یافته است زیرا مردم بیشتر با Google جستجو می‌کنند و از مزایای نوآوری‌های باورنکردنی در دستگاه‌های تلفن همراه و مرورگرهای شرکای ما لذت می‌برند. اما فقط پیش فرض بودن موفقیت را تضمین نمی کند، زیرا کاربران می دانند که چگونه جایگزین هایی را که ترجیح می دهند پیدا کنند. به عنوان مثال، اگرچه مایکروسافت Edge و Bing را از قبل بارگذاری می‌کند و موانعی را برای تغییر ایجاد می‌کند، اکثریت بزرگ کاربران ویندوز با گوگل جستجو می‌کنند. ساتیا نادلا شهادت داد که سهم بینگ از جست و جوهای جستجو در ویندوز «در دوران نوجوانی» است. ما همچنین متوجه شدیم که وقتی Bing در دستگاه های تلفن همراه Blackberry و Windows Mobile پیش فرض بود، اکثر جستجوها همچنان به گوگل می رفت. مدیر عامل موزیلا، میچل بیکر، شهادت داد که وقتی آنها پیش‌فرض فایرفاکس را به یاهو تغییر دادند، «ما متوجه شدیم که کاربران ما انواع مختلفی از راه‌های مختلف را برای بازگشت به Google امتحان می‌کنند و بسیاری از افراد فایرفاکس را ترک می‌کنند». €

شرکای ما ما را انتخاب می کنند زیرا می گویند ما بهترین هستیم.

ادی کیو از اپل شهادت داد: «زمانی که با Google معامله می‌کردیم، می‌خواستیم قابلیت‌هایی برای ارائه بهترین – بهترین خدمات، بهترین برنامه، بهترین چیز برای مشتریان داشته باشیم. گوگل بهترین بود. میچل بیکر از موزیلا می‌گوید: «کاربران ما به صراحت اعلام کردند که به دنبال Google هستند و می‌خواهند و انتظار دارند، و وقتی نتایج جستجوی Google و Google را به‌عنوان پیش‌فرض دریافت می‌کنند، این کار را انجام می‌دهند. همان چیزی است که آنها انتظار دارند و خوشحال هستند. و اریک کریستنسن، از موتورولا، موافقت کرد که بارگیری از قبل Chrome و جستجوی Google در تلفن های موتورولا به نفع مصرف کنندگان آن است.

گوگل رقبای زیادی دارد، نه فقط موتورهای جستجوی عمومی.

شواهد در آزمایش نشان می دهد که ما با رقابت شدیدی از طیف گسترده ای از رقبا روبرو هستیم – از موتورهای جستجوی تخصصی مانند Expedia، Angi و Yelp گرفته تا شرکت های رسانه های اجتماعی مانند Instagram، Facebook و TikTok. همانطور که Prabhakar Raghavan، معاون دانش و اطلاعات ما، گفت: «ما احساس می‌کنیم که هر روز با آنها رقابت می‌کنیم.» اقتصاددان دکتر مارک اسرائیل شهادت داد که «هر سؤالی که توسط یک کاربر انجام می‌شود، یک انتخاب کاملاً متمایز در مورد مکان رفتن است. [to] اطلاعات بگیر. آمازون برای درخواست‌های خرید، Expedia برای درخواست‌های سفر و Yelp برای جستجوهای محلی رقابت می‌کنند. ما برای همه این سؤالات رقابت می‌کنیم و هر روز نوآوری می‌کنیم تا کاربران برای نیازهای اطلاعاتی خود Google را انتخاب کنند.

مقیاس تقریباً کل داستان نیست.

کارشناسان و مهندسان برتر ما شهادت دادند که وزارت دادگستری ارزش داده‌های کلیک و پرس و جو را اغراق کرده است.

چند تن از مهندسان برتر ما شهادت دادند که بسیاری از جنبه‌های مهم کیفیت جستجو وجود دارد که به داده‌های کلیک و پرس و جو کم یا بدون نیاز است، از جمله نوآوری‌های اخیر در مدل‌های زبان بزرگ و ایجاد یک فهرست جامع از وب. (در واقع، رئیس جستجو و تبلیغات مایکروسافت گواهی داد که یکی از چالش های اصلی بینگ این بود که شاخص وب آن از نظر تاریخی بسیار کوچکتر از گوگل بوده است و تا سال 2019 روی گسترش آن سرمایه گذاری نکرده است. ) و بنیانگذار Neeva شهادت داد که معتقد است برای داشتن یک موتور جستجوی عمومی رقابتی تنها به 2.5٪ از کاربران نیاز است.

زمانی که وزارت دادگستری بیش از سه سال پیش شکایت خود را تسلیم کرد، ما گفتیم که پرونده آن عمیقاً ناقص است. در طول ده هفته گذشته، ما حقایقی را برای تأیید این موضوع ارائه کردیم. ما از فرصتی که برای گفتن طرف خود از داستان به دست آمده قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه رسیدگی به پرونده خود در مراحل پس از محاکمه هستیم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور