Google Search Ads 360 به روز شد: در اینجا چه چیزی جدید است

Google Ads طراحی و ویژگی‌های جدیدی را در پلتفرم Search Ads 360 خود ارائه کرد که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بهره‌وری و مقیاس را به حداکثر برسانند.

تجربه جدید Search Ads 360 به تبلیغ‌کنندگان سازمانی کمک می‌کند تا مدیریت کمپین را ساده‌تر کرده و عملکرد را به طور مؤثرتری اندازه‌گیری کنند.

در اینجا مهم‌ترین به‌روزرسانی Search Ads 360 از زمان آغاز به کار آن در بیش از 10 سال پیش، جدید است.

پلتفرم Rebuiled Search Ads 360

گوگل درک می کند که تبلیغ کنندگان با خواسته های زیادی روبرو هستند. این غیر معمول نیست که شما به طور همزمان در چندین پلتفرم کار کنید.

طراحی مجدد Search Ads 360 اکنون بر روی همان پلتفرم Google Ads ساخته شده است.

گوگل به مزایای متعددی برای فناوری به روز اشاره می کند، از جمله:

  • توانایی پردازش و مدیریت داده های بیشتر
  • ارائه تجربه کاربری سریعتر
  • افزایش حجم کار سازمانی
  • استراتژی های مناقصه به روز شده

تبلیغ‌کنندگان سازمانی به‌روزرسانی‌ها را تحسین می‌کنند، که نشان‌دهنده توانایی برای استراتژی‌های پیچیده‌تر است.

احتمالاً بزرگ‌ترین به‌روزرسانی برای Search Ads 360 پشتیبانی فوری از انواع کمپین جدیدی است که در Google Ads معرفی شده‌اند:

ویژگی های ناوبری سریعتر در Search Ads 360

کاربران Google Search Ads 360 به کار در پلتفرم هایی مانند Google Ads و Microsoft Ads عادت دارند. به همین دلیل است که گوگل رابط کاربری خود را به روزرسانی کرد تا بسیار شبیه به آن ابزارها باشد.

رابط کاربری جدید Search Ads 360 شباهت زیادی به Google Ads دارد.اعتبار تصویر: Blog.google.com، فوریه ۲۰۲۲

همانطور که در بالا نشان داده شد، صفحه نمای کلی برای Search Ads 360 تقریباً با نمای کلی Google Ads یکسان است. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا نگاهی سطح بالا به حساب‌های موجود در MCC خود و همچنین تغییرات عمده عملکرد داشته باشند.

قابلیت‌های ناوبری سریع‌تر به بازاریاب‌های سازمانی اجازه می‌دهد تا حجم کاری خود را ساده‌تر کنند و برخی تخمین می‌زنند 20 درصد در زمان صرفه‌جویی کنند.

پشتیبانی از موتورهای جستجو بهبود یافته است

گوگل همچنین اعلام کرد که Search Ads 360 جدید پشتیبانی بهتری از ابزارهای شخص ثالث ارائه می دهد.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، به‌ویژه بازاریاب‌های سازمانی، با چندین موتور جستجو در نقاط مختلف جهان کار می‌کنند. با افزودن پشتیبانی اضافی، اکنون می توانید به ویژگی های دیگر موتورهای جستجو دسترسی داشته باشید. نمونه هایی از این ویژگی های اضافه شده عبارتند از:

  • تبلیغات پویا برای جستجو
  • زمانبندی افزونه لینک سایت
  • ویژگی های رایج تبلیغات مایکروسافت
  • مطابقت مشتری در تبلیغات مایکروسافت

هدف از پشتیبانی ابزار شخص ثالث این است که به شما امکان می دهد وظایف را در یک مکان کامل کنید. هرچه کمتر برای انجام کار مجبور به تعویض پلت فرم باشید، بیشتر می توانید روی کارهایی که سوزن را حرکت می دهند تمرکز کنید.

نوآوری های پیشرفته سازمانی

علاوه بر ویژگی های Search Ads 360 که منعکس کننده سایر پلتفرم ها هستند، گوگل ویژگی های منحصر به فردی را به این پلتفرم اضافه کرده است.

این ویژگی‌ها راه‌های کاملاً جدیدی را برای ساده‌سازی و متمرکز کردن کارهای روزمره به شما می‌دهند. تغییراتی که ممکن است لازم باشد در چندین پلتفرم ایجاد شوند، اکنون می‌توانند همزمان در Search Ads 360 انجام شوند.

یک مثال است توانایی ایجاد قوانین خودکار و برچسب هایی که در چندین پلتفرم قرار دارند. اگر تبلیغات تبلیغاتی دارید که باید در Google و Microsoft Ads برنامه ریزی شوند، می توانید آن کار را به جای هر ابزار جداگانه در Search Ads 360 خودکار کنید.

Google Search Ads 360 به روز شد: در اینجا چه چیزی جدید استاعتبار تصویر: Blog.google.com، فوریه ۲۰۲۲

یکی دیگر از ویژگی های سازمانی شامل یک بخش جدید “الگوها”. برای مدیریت موجودی و سازنده تبلیغات. این ویژگی قرار است بعداً در سال 2022 ارائه شود. بخش الگوها به شما امکان می دهد تبلیغات را در مقیاس ایجاد و به روز کنید.

در نهایت، ویژگی مدیریت بودجه ارتقا خواهد یافت در Search Ads 360 و تبدیل به “مرکز عملکرد.”

به جای مدیریت ساده بودجه، می‌توانید هزینه‌ها و روندها را در چندین موتور جستجو پیش‌بینی کنید. این یک ابزار ضروری در برنامه ریزی سناریوهای بودجه بازاریابی برای تناسب با اقتصاد و تقاضای در حال تغییر خواهد بود.

Google Search Ads 360 به روز شد: در اینجا چه چیزی جدید استاعتبار تصویر: Blog.google.com، فوریه ۲۰۲۲

منبع: پلتفرم بازاریابی گوگل

تصویر ویژه: پریماکوف/شاتراستاک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور