4 ابزار لازم Martech برای تجارت الکترونیک مد در سال 2021

عکس پروفایل Rosetta AI Hacker Noon

@روزتاتایوانRosetta AI

متخصص در یادگیری ماشینی مبتنی بر تصویر ، ابزارهای شخصی سازی ما درآمد تجارت الکترونیکی مد را در روز اول افزایش می دهند

این روزها، توصیه های شخصی شده، راه حل های مناسب، پنجره های باز شو و ربات های چت مارک های بزرگ و SMB ها به طور گسترده ای در وب سایت های تجارت الکترونیکی مد برای به دست آوردن بینش ارزشمند مشتری و ارائه تجارب شخصی مشتری استفاده می کنند.

در حالی که مدل کسب و کار omnichannel به طور کامل تحقق یافته است ، وب سایت مارک دار هنوز بخشی جدایی ناپذیر از آن است و خرده فروشان آنلاین موفق در سالهای اخیر به سرعت توسعه یافته اند تا بتوانند آن را تنظیم کنند. اساساً ، تجربه آجر و ملات در وب سایت مارک دار شبیه سازی می شود.

اکنون وب سایت ها تجربه مشتری صمیمی مشتری در فروشگاه را در جایی ارائه می دهند که یک فروشنده مجازی مطابق با ترجیحات خریدار عمل می کند ، جایی که می توان تناسب را تأیید کرد و سفر خرید از ابتدا تا انتها هدایت می شود.

و خبر خوب این است که این محصولات به راحتی در دسترس همه قرار می گیرد ، کاملا مقرون به صرفه است و به راحتی راه اندازی می شود.

چرخ فلک های پیشنهادی بهینه شده برای لباس

در فروشگاه ها ، خرده فروشان مد همیشه در تلاشند تا با توجه به سبک فردی که یک خریدار بیان می کند ، همراه با روند فصلی و تأثیرات فرهنگی ، خریداران را پرورش دهند. وقتی وارد یک فروشگاه می شوید یک فروشنده خوب می فهمد که سبک شما چیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور