شرکت VMware Names Raghu Raghuram شرکت کهنه کار مدیر عامل بعدی آن است

هیئت مدیره VMware مدیر عامل بعدی شرکت را انتخاب کرده است. این Raghu Raghuram خواهد بود ، که در حال حاضر VP و مدیر اجرایی COO در مرکز تولید نرم افزار مرکز داده است.

سانجی پونن ، که ظاهراً نیز برای تصاحب مقام برتر رقابت می کرد و به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران گزینه اصلی بود ، ظاهراً به دلیل تصمیم هیئت مدیره ، VMware را ترک می کند. VMware عزیمت وی ​​- و انتصاب راغورام – را در همان بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد.

در تاریخ 1 ژوئن ، راغورام جانشین Zane Rowe ، مدیر مالی VMware می شود که از زمان ترک پات گلسینگر در فوریه برای تصدی سکان هدایت اینتل ، به عنوان مدیر اجرایی موقت مشغول به کار است.

راگورام در سال 2003 به عنوان مدیر مدیریت محصول به VMware آمد و به مقام فعلی خود به عنوان COO محصولات و خدمات ابری ارتقا یافت. پونن پس از هفت سال حضور در SAP ، یک دهه دیرتر از راغورام به این شرکت پیوست ، از جمله حدود چهار نفر به عنوان رئیس و مدیر شرکت.

پونن در بیانیه ای گفت: “من به Raghu به خاطر ارتقا به سمت مدیرعامل تبریک گرم می گویم و می دانم كه او این شركت را به ارتفاعات جدید خواهد رساند.” “من همانطور که در ماجراجویی بعدی خود قدم می گذارم ، موفقیت شرکت را تشویق خواهم کرد.”

مدیر عامل جدید در حالی که VMware آماده جدا شدن از Dell Technologies ، شرکت مادر خود برای حدود 5 سال است ، وارد عمل می شود. او مسئولیت شرکتی را بر عهده گرفته است که تاکنون با موفقیت در شیفت های گسترده و گسترده صنعت به سر می برد و تمام توانایی های آن را مانند سایر فروشندگان فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات در پشت سر گذاشت.

VMware از توانمندی های قدرتمند مهندسی خود و وجود نرم افزار مجازی سازی خود در بیشتر مراکز داده سازمانی استفاده کرده است تا نقشی را برای خود به عنوان چسب اتصال زیرساخت های محاسباتی خود شرکت ها با منابع ابری عمومی (از جمله در چندین سیستم عامل بزرگ ابر) ایجاد کند.

همچنین از همان نقاط قوت برای تدوین و اجرای چشم انداز ساخت Kubernetes ، بزرگترین اتفاقی که در فناوری اطلاعات شرکت از ابر ، بخشی جدایی ناپذیر از سیستم عامل ترکیبی و چند ابر آن رخ داده ، استفاده شده است.

VMware اکنون در تلاش است تا تمام محصولات خود را به عنوان سرویس های مبتنی بر اشتراک – یک روند بزرگ دیگر در حال انجام ارائه دهد.

در بیانیه ای ، راغورام اظهار داشت که او هیچ برنامه فوری برای تغییر مسیر فعلی VMware به هیچ وجه قابل توجهی ندارد. وی گفت: “ما فرصت بسیار زیادی داریم ، ما راه حل های مناسب ، تیم مناسب داریم و با تمرکز ، اشتیاق و چابکی به کار خود ادامه خواهیم داد.”

در نتایج اولیه مالی موجود در این اطلاعیه ، VMware گفت که انتظار می رود 2.99 میلیارد دلار درآمد برای سه ماهه مالی اخیراً به پایان رسیده گزارش کند – تقریبا 10 درصد افزایش نسبت به سال دیگر.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور