گوگل نتایج جستجو را برای جستارهای “معاملات” بهبود می بخشد

Google اکنون مجموعه جدیدی از نتایج جستجو را هنگامی که مردم به دنبال معاملات هستند نشان می دهد.

جستجوهایی با کلماتی مانند «معاملات» و «جمعه سیاه» یک فید اختصاصی از محصولات تخفیف‌خورده را در Google Shopping ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، فید جدید را می توان در هر زمان از برگه خرید و بدون درخواست خاص در دسترس قرار داد.

همه محصولات موجود در Google Shopping با نشان «تعاملات» واجد شرایط نمایش در فید هستند.

با این به‌روزرسانی، Google راه‌های جدیدی را برای بازرگانان برای اندازه‌گیری عملکرد معاملات، همراه با ادغام‌های جدید با Shopify و WooCommerce ارائه می‌کند.

در اینجا بیشتر درباره تغییرات جستجو و خرید Google که اکنون در دسترس هستند، آمده است.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

معاملات خرید گوگل در نتایج جستجو

معاملات خرید گوگلنماگرفت از support.google.com/google-ads، نوامبر 2021.

بازرگانان می توانند با افزودن نشان معاملات به محصولات واجد شرایط، خریدارانی را که به دنبال معامله هستند، هدف قرار دهند.

می‌توانید در برگه محصول در Google Merchant Center دریابید که کدام یک از محصولات شما واجد شرایط نشان معاملات هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

تبلیغات، فروش و کاهش قیمت همگی واجد شرایط نمایش در فید جدید هستند.

گوگل می گوید که بر اساس «جذابیت پیشنهاد و تخفیف» انتخاب می کند که کدام محصول را برجسته کند.

به نظر نمی رسد که بتوانید یک کالای با قیمت بالا را پنج دلار تخفیف دهید، یک نشان معاملاتی روی آن بگذارید و انتظار داشته باشید که دیده شدن زیادی داشته باشید.

گوگل می‌خواهد معاملات قابل توجه و کاهش قیمت‌های رقابتی را برجسته کند که ارزش واقعی را به مشتریان ارائه می‌کند.

اندازه گیری عملکرد معاملات

بازرگانان می‌توانند عملکرد محصولات را با نشان معاملات در داشبورد به‌روزشده در Google Merchant Center دنبال کنند.

عملکرد بر اساس نمایش ها، کلیک ها و نرخ کلیک تجزیه می شود.

معاملات خرید گوگلنماگرفت از support.google.com/google-ads، نوامبر 2021.

داده ها را می توان بر اساس نوع تبلیغات، محصول، برند و دسته بندی تقسیم کرد.

با استفاده از این اطلاعات، بازرگانان به راحتی می‌توانند تبلیغات با عملکرد برتر خود را شناسایی کنند، این که کدام نوع معاملات بیشترین تبدیل را به همراه دارند و دسته‌هایی که بهترین عملکرد را در هنگام فروش دارند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

ادغام با Shopify و WooCommerce

خرده‌فروشانی که از Shopify یا WooCommerce استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند معاملات موجود خود را در سطوح Google به نمایش بگذارند.

این به‌روزرسانی که ماه آینده منتشر می‌شود، به کسب‌وکارهایی که از کانال Google Shopify و فهرست‌ها و آگهی‌های Google WooCommerce استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد معاملات را در جستجوی Google و برگه خرید نشان دهند.

تبلیغات جدید و موجود را می توان مستقیماً از داشبورد فروشگاه آنها با محصولات فهرست شده در Google همگام کرد.

منبع: راهنمای تبلیغات گوگل


تصویر ویژه: HB Photo/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور