گوگل دوره های آموزشی رایگان و پولی مولد هوش مصنوعی را راه اندازی می کند

گوگل طیف وسیعی از منابع آموزشی را با محوریت هوش مصنوعی مولد معرفی کرده است.

دو مسیر یادگیری جامع اکنون در Google Cloud Skills Boost در دسترس است.

مسیر “مقدمه ای بر هوش مصنوعی مولد” شامل دوره های مقدماتی و غیر فنی است که برای نقش های فروش، بازاریابی، منابع انسانی و عملیات مناسب است.

مسیر “هوش مصنوعی مولد برای توسعه دهندگان” شامل آزمایشگاه های عملی فنی و دوره هایی است که برای توسعه دهندگان و مهندسان نرم افزار طراحی شده است.

هر مسیر یادگیری ترکیبی از تئوری و تجربه عملی، از جمله دوره‌های ویدیویی، آزمایشگاه‌های عملی، و فرصت‌هایی برای کسب نشان‌های مهارت ارائه می‌کند.

گوگل می گوید که مطالب آموزشی به طور مداوم به روز می شوند و اطمینان حاصل می کنند که با آخرین پیشرفت ها در این زمینه همگام هستند.

مسیر مقدماتی

دوره مقدماتی گوگل برای هوش مصنوعی مولد ارائه شده است رایگان و تنها 45 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود

مسیر مقدماتی غیر فنی شامل دوره‌هایی درباره اصول هوش مصنوعی مسئول و اینکه چگونه هوش مصنوعی مولد می‌تواند بر تجارت تأثیر بگذارد، است.

برای دریافت نشان مهارت Generative AI Fundamentals مسیر یادگیری رایگان را ادامه دهید. این شامل دوره ذکر شده در بالا و دو دوره دیگر است: “مقدمه ای بر مدل های زبان بزرگ” و “مقدمه ای بر هوش مصنوعی مسئول”.

تکمیل همه چیز در مجموع حدود دو ساعت طول می کشد. پس از اتمام، یک نشان مهارت دیجیتالی دریافت خواهید کرد تا در رزومه و رسانه های اجتماعی خود نمایش داده شود تا دانش پایه خود را از فناوری هوش مصنوعی مولد Google Cloud به نمایش بگذارید.

مسیر پیشرفته

دوره «هوش مصنوعی مولد برای توسعه دهندگان» برای توسعه دهندگان اپلیکیشن، مهندسان یادگیری ماشین و دانشمندان داده ساخته شده است.

برای طی کردن مسیر پیشرفته، ابتدا باید دوره های پیش نیاز «مقدمه ای بر هوش مصنوعی مسئول» و «مبانی هوش مصنوعی مولد» را بگذرانید.

توصیه می شود که مسیر پیشرفته رایگان نیست. اعتبارات Google Cloud برای آزمایشگاه‌های فنی پیشرفته‌تر در خدماتی مانند Generative AI Studio و Vertex AI مورد نیاز است.

اشتراک Google Cloud Innovators Plus از طریق برنامه Google Cloud Skills Boost به تمام محتوای هوش مصنوعی مولد و یک سال کامل آموزش درخواستی دسترسی پیدا می کند.

تجربه عملی با آزمایشگاه ها

Google Cloud طیف وسیعی از آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی مولد را ارائه می‌دهد که به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد با کار مستقیم روی پلتفرم، تجربه عملی کسب کنند.

در اینجا لیستی از آزمایشگاه‌های موجود و میزان اعتبار Google Cloud مورد نیاز برای شرکت در آن آمده است:

  • با Generative AI Studio (یک اعتبار) شروع کنید
  • هوش مصنوعی مولد با Vertex AI: شروع به کار (یک اعتبار)
  • هوش مصنوعی مولد با هوش مصنوعی Vertex: طراحی سریع (یک اعتبار)
  • Vertex AI PalM API: Qwik Start (یک اعتبار)
  • ادغام جستجو در برنامه ها با استفاده از Gen AI App Builder (پنج اعتبار)
  • طراحی سریع با استفاده از PalM (یک اعتبار)
  • کاوش و ارزیابی مدل ها با استفاده از باغ مدل (پنج اعتبار)

همکاری با DeepLearning.AI

Google Cloud با DeepLearning.AI به رهبری متخصص هوش مصنوعی Andrew Ng برای دوره جدیدی با عنوان “درک و استفاده از جاسازی متن با Vertex AI” همکاری کرده است.

این رایگان دوره بینش‌هایی را در مورد طبقه‌بندی، تشخیص موارد پرت، خوشه‌بندی متن و جستجوی معنایی ارائه می‌دهد.

به طور خلاصه

کسانی که به دنبال مهارت در هوش مصنوعی مولد هستند می توانند بلافاصله از طریق پلتفرم Skills Boost Google Cloud شروع به کار کنند.

مسیر مقدماتی اصول مسئول هوش مصنوعی و برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مولد را مرور می کند، در حالی که مسیر پیشرفته، آزمایشگاه های عملی فنی را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد.

انتظار داشته باشید گوگل کاتالوگ آموزشی خود را گسترش دهد تا همگام با این زمینه در حال توسعه حرکت کند.


تصویر ویژه: Shaheerrr/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور