گزارش شفافیت توییتر تأثیر آن بر حساب های اعضا را فاش می کند

توییتر گزارش شفافیت شش ماهه خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد کدام کشورها بیشترین درخواست‌های اطلاعاتی را دارند، توییتر حقایقی را در مورد نظارت بر اعضای پلیس برای نقض قوانین و روند شگفت‌انگیز حساب‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند، فاش کرد.

توییتر و حق حفظ حریم خصوصی

یکی از اهدافی که توییتر بیان کرد محافظت از اینترنت باز بود.

اینترنت باز اشاره ای به موضع توییتر در برابر مقررات سنگین دولت های سراسر جهان است. این مقررات می تواند به دنبال ایجاد محدودیت هایی در مورد نوع اطلاعاتی باشد که می تواند در توییتر منتشر شود.

بنابراین ایده اینترنت باز یکی از استانداردهای جهانی آزادی بیان، حق حفظ حریم خصوصی و انصاف است.

در یک اینترنت باز، به گفته تیسند ویتر در اینترنت باز، تعدیل محتوا باید ظریف باشد.

به این ترتیب سند اینترنت باز آنها تعدیل محتوا را توصیف می کند:

تعدیل محتوا چیزی فراتر از رها کردن یا حذف کردن آن است. مقررات باید طیف وسیعی از مداخلات را در نظر بگیرد و در عین حال تعاریف روشنی را برای دسته‌بندی محتوا تعیین کند.»

Sinéad McSweeney، معاون سیاست عمومی جهانی و بشردوستی توییتر، اظهار داشت که توییتر با تلاش‌های فزاینده‌ای از سوی دولت‌ها برای حذف محتوا از توییتر مواجه است و توییتر را به عنوان محافظت از حقوق اعضای خود برای حفظ حریم خصوصی می‌داند.

مک سوینی نوشت:

«ما با چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه هستیم، زیرا دولت‌ها در سراسر جهان به طور فزاینده‌ای تلاش می‌کنند تا مداخله کنند و محتوا را حذف کنند.

این تهدید به حریم خصوصی و آزادی بیان یک روند عمیقا نگران کننده است که توجه کامل ما را می طلبد. به روز رسانی امروز مرکز شفافیت توییتر تعهد دیرینه ما به شفافیت معنادار و نیاز مبرم و فوری برای دفاع از اینترنت آزاد رایگان، ایمن و جهانی را برجسته می کند.

اطلاعات و درخواست های حذف

توییتر از کاهش 4 درصدی درخواست های دولت برای اطلاعات حساب و حفظ حساب خبر داد.

درخواست های نگهداری درخواست هایی از مجری قانون برای حفظ اطلاعات حساب است که ممکن است در مراحل قانونی استفاده شود.

ایالات متحده 57 درصد از درخواست‌های حفاظتی دولتی را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، نهادهای دولتی از ایالات متحده نیز با 24 درصد از حجم، بیشترین درخواست اطلاعات را نسبت به هر کشور دیگری صادر کردند.

انطباق توییتر با درخواست‌های دولتی برای اطلاعات 9 درصد کاهش یافته است و تنها در 64 درصد از درخواست‌های اطلاعات به طور جزئی یا کامل عمل می‌کند.

درخواست اطلاعات غیر دولتی

توییتر درخواست‌های اطلاعاتی را از نهادهای غیردولتی برای اهدافی مانند پرونده‌های حقوقی مدنی یا کیفری دریافت می‌کند.

کدام کشور بیشترین درخواست اطلاعات غیردولتی شخص ثالث را دارد؟ اگر ایالات متحده را حدس می زدید اشتباه حدس می زدید.

کشور ژاپن بیشترین درخواست اطلاعات را از توییتر صادر کرده است و پس از آن برزیل و پس از آن ایالات متحده قرار دارند. این سه کشور 89 درصد از کل درخواست‌های اطلاعاتی از سوی نهادهای غیردولتی را تشکیل می‌دهند.

مطالبات قانونی برای حذف محتوا

توییتر 43387 درخواست قانونی دولتی برای حذف محتوا برای شش ماه که این گزارش پوشش می دهد دریافت کرد. این معادل به طور متوسط ​​بیش از 7200 درخواست در ماه و تقریباً 241 درخواست حذف محتوا در روز است.

توییتر گزارش می دهد که میزان درخواست های قانونی دولتی برای حذف محتوا در دوره شش ماهه گزارش شده، بزرگترین مبلغی بوده است که آنها تا کنون دریافت کرده اند.

نمودار افزایش تقاضاهای قانونی دولتی در توییتر را نشان می دهد

خواسته های سطح دولتی توییتر

95 درصد از تقاضاهای قانونی دولتی برای حذف محتوا تنها از پنج کشور ایجاد شده است.

کشورهای برتر برای درخواست حذف محتوای دولتی

  1. ژاپن
  2. روسیه
  3. بوقلمون
  4. هندوستان
  5. کره جنوبی

اقدامات تعدیل توییتر

توییتر صاحبان حساب را ملزم به حذف 4.7 میلیون توییت کرد که قوانین توییتر را نقض می کردند.

اجرای قوانین توییتر سریع بود. اکثر اقدامات تعدیل حذف توییتر (68٪) قبل از نقض پست‌ها به 100 بار نمایش داده می‌شوند، با تنها 24٪ از پست‌های توهین‌آمیز، 1000 برداشت به دست می‌آیند.

گزارش شفافیت همچنین به اشتراک گذاشت که توییتر 453754 حساب کاربری را به دلیل نقض خط‌مشی‌های سوء استفاده از کودکان (CSE) برای همیشه تعطیل کرد.

از میان آن حساب‌هایی که به‌طور دائم به حالت تعلیق درآمده‌اند، 89 درصد توسط توییتر با استفاده از ابزارهای داخلی به طور فعال بسته شدند.

این یک چیز مثبت است زیرا نشان می دهد که توییتر سست نیست و منتظر نیست تا مردم موارد نقض قوانین را گزارش کنند، اما آنها به طور فعال در حال تعقیب و حذف آن حساب ها هستند.

همین رویکرد پیشگیرانه برای اعتدال همچنین منجر به تعلیق 44974 حساب کاربری شد که کشف شد که تروریسم و ​​سازمان های خشونت آمیز را تبلیغ می کنند.

توییتر گزارش می دهد که رویکرد فعالانه آنها منجر به حذف 93٪ از آن حساب ها از طریق استفاده از فرآیندهای داخلی آنها شده است.

این رویکرد پیشگیرانه برای شناسایی و حذف سریع حساب های ناخواسته ممکن است به روند نزولی در ثبت آن دسته از حساب هایی که توییتر گزارش کرده کمک کند.

موضع پیشگیرانه توییتر از تجربه کاربر محافظت می کند

فیس‌بوک اخیراً گزارش شفاف‌سازی پست‌های برتر منتشر کرده است و یکی از ویژگی‌های ناامیدکننده تعدیل خودکار فیس‌بوک این است که شناسایی و حذف محتوایی که خط‌مشی‌های آن‌ها را نقض می‌کند بسیار طول می‌کشد. پستی که خط‌مشی‌های محتوای آن‌ها را نقض می‌کند، قبل از شناسایی و حذف می‌تواند صد میلیون بازدید داشته باشد.

توییتر در مقایسه به قدری سریع است که اکثر موارد نقض محتوا فقط 68 بار دیده می شوند. این تفاوت بزرگی بین این دو سایت رسانه اجتماعی است.

موضع پیشگیرانه توییتر در برابر محتوای مضر، سیگنال خوبی است که توییتر در حال پیشرفت است.

با این وجود، درست یا غلط، این تصور وجود دارد که آنها به اندازه کافی برای شناسایی و حذف ربات‌های حمایت شده دولتی که اطلاعات نادرست را منتشر می‌کنند، انجام نمی‌دهند و هیچ چیزی در این گزارش شفاف‌سازی وجود ندارد که مستقیماً به اقدامات انجام شده علیه آن نوع حساب‌های خاص اشاره کند.

نقل قول

گزارش رسمی توییتر را بخوانید

به روز رسانی به مرکز شفافیت توییتر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور