روندهای جستجوی گوگل نشان می دهد که چگونه انتظارات مشتری در حال تغییر است

گزارش جدیدی از Google حاوی داده هایی در مورد چگونگی تغییر انتظارات مشتریان است و نشان می دهد که مردم امسال از کسب و کارها چه می خواهند.

بر اساس مقایسه حجم جستجو از 2021 تا 2022، روندها نشان می دهد که مشتریان هر دو چیز را زودتر می خواهند و بعد.

اگر مشتریان به صورت حضوری خرید می‌کنند، می‌خواهند این کار را در اواخر شب انجام دهند، و اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنند، می‌خواهند کالاها به زودی فردا به دستشان برسند.

آنها همچنین می خواهند تجربیات جدیدی از کسب و کار داشته باشند، مانند توانایی بیرون آوردن حیوان خانگی خود برای شام.

داده های موجود در گزارش توسط تحقیقات و بینش تبلیغات گوگل تیمی از تجزیه و تحلیل میلیاردها جستجوی اخیر.

آگاه ماندن در مورد انتظارات در حال تغییر مصرف کنندگان می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا نیازهای آنها را بهتر برآورده کند و اطمینان حاصل شود که آنها همچنان شما را نسبت به رقبا انتخاب می کنند.

این گزارش بینشی درباره نحوه بیان نیازهای مشتریان هنگام جستجوی اطلاعات در جستجوی Google ارائه می دهد.

می‌توانید با تأکید بر برخی از این عبارات کلیدی در وب‌سایت یا فهرست کسب‌وکارتان، مشتریان را در جایی که در Google هستند ملاقات کنید.

در اینجا بهترین بینش از گزارش Google در مورد آخرین تحولات در رفتار مصرف کننده و روند بازار است.

افزایش انتظارات مصرف کننده

انتظارات مصرف کنندگان برای تجارب جدید، خدمات و راه های خرید در حال افزایش است، با افزایش جستجو برای:

  • “خرید آخر شب”: افزایش 100٪ سال به سال.
  • “خدمات مشتریان 24 ساعته”: افزایش 500 درصدی سال به سال.
  • “رستوران های دوستدار سگ”: افزایش 100٪ سال به سال.
  • “تحویل گل روز بعد”: افزایش 800 درصدی سال به سال.

این روندها بی واسطه بودن انتظار مصرف کنندگان را برای داشتن محصولات در دست نشان می دهد.

علاوه بر این، آنها خواهان ساعات طولانی پشتیبانی مشتری پس از خرید هستند.

وقتی برای بازدید از مشاغل محلی بیرون می روند، مشتریان انتظار راحتی بیشتری از خانه دارند. مانند توانایی آوردن سگ خود به رستوران.

اگر کسب و کار شما این نیازها را برآورده می کند، مطمئن شوید که در وب سایت شما برجسته شده است تا بتوانید توسط جستجوگران پیدا شوید.

رویدادهای حضوری بازگشته اند

مصرف کنندگان مشتاق هستند که از خانه خود خارج شوند و دوباره از برخی رویدادهای حضوری لذت ببرند.

جستجو برای موارد زیر در حال افزایش است:

  • «سینما نزدیک من»: افزایش 300 درصدی سال به سال.
  • “نمودار صندلی”: افزایش 600 درصدی سال به سال.
  • “تعطیلات بهاری”: افزایش 100٪ سال به سال.
  • “کارهای منحصر به فرد برای انجام”: افزایش 100٪ سال به سال.

این روندها نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان با حضور حضوری در رویدادها در سال جاری راحت هستند، که اگر قصد دارید میزبانی کنید، نشانه خوبی است.

با این حال، مردم نمی خواهند همه چيز همانطور که قبلاً بود، همانطور که با روند جستجوی “کارهای منحصر به فرد برای انجام” مشهود است.

رویدادهای حضوری دوباره شروع شده‌اند، اما مصرف‌کنندگان لزوماً به همان کارهای قدیمی که قبلاً انجام می‌دادند رضایت نمی‌دهند.

روندهای همه گیر که گیر کردند

بسیاری از مواردی که گوگل آن را «روندهای مرتبط با همه‌گیری» می‌نامد، همچنان پابرجا هستند.

جستجوها هنوز در حال افزایش است:

  • “بازی گریم”: 700 درصد سال به سال افزایش یافته است.
  • «بهترین فیلم‌هایی برای پخش در حال حاضر»: افزایش 300 درصدی سال به سال.
  • “گیاهان نهالستان نزدیک من”: افزایش 100٪ سال به سال.
  • “ترند موهای زنانه”: افزایش 800 درصدی سال به سال.

برای اطلاعات بیشتر، گزارش کامل Think With Google را ببینید.


تصویر ویژه: VectorMine/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور