کاوش فرهنگ راه اندازی تایوانی

عکس پروفایل Rosetta AI Hacker Noon

@روزتاتایوانRosetta AI

متخصص در یادگیری ماشینی مبتنی بر تصویر ، ابزار شخصی سازی ما درآمد تجارت الکترونیکی مد را در روز اول افزایش می دهد

برای استارت آپ های در حال رشد ، یافتن استعدادهای برتر کلید مقیاس پذیری موفقیت آمیز است. با این حال ، بیشتر شرکت ها در این سطح منابع انسانی اختصاصی ندارند و استعدادیابی می تواند وقت گیر و هزینه بر باشد.

ترفند این است که استعدادهای برتر را به خود جذب کنید و سپس آنها را درگیر کرده و آنها را خوشحال کنید. همانطور که مشخص شد ، مارک تجاری کارفرما همان برنامه بازی را دنبال می کند که مارک محصول یا خدمات شما به مشتریان است.

اما آیا شرکت های نوپا می توانند آن را کنار بگذارند؟ قطعاً

بازیکنان بزرگ چگونه این کار را می کنند

در سطح شرکت ، در این مطالعه موردی اریکسون ، استاندارد طلا برای مارک های کارفرمایی در جنوب شرقی آسیا شرح داده شده است که در سال 2015 تحولی را آغاز کرد که منجر به کاهش 70 درصدی هزینه استخدام شد.

اما کاهش CPH تنها هدف نبود. در آن زمان ، اریکسون در یک مأموریت ارتقا ده ساله بود ، از تولید کننده گوشی گرفته تا یک شرکت ICT پویا که راه حل های پیشرو در صنعت را در زمینه هایی مانند تحرک ، تلویزیون و رسانه ، ابر و IP ارائه می دهد.

آنها برای تحقق این امر به افراد مستعدی احتیاج داشتند ، بنابراین با کار بر روی سه چیز مارک تجاری کارفرمای خود را توسعه دادند: حمایت از کارمندان ، شبکه های اجتماعی ، صفحه شغلی.

اما این یک متخصص اختصاص داده شده ، Tristram Gray ، VP …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور