11 الگوی پاسخ پشتیبانی مشتری که مدیریت ایمیل شما را بهبود می بخشد

عکس پروفایل Vineet Gupta Hacker Noon

آیا می دانید 49٪ از مشتریان آمریکایی سال گذشته به دلیل خدمات ضعیف مشتری ، شرکتها را تغییر می دهند؟

نیازی به گفتن نیست که مشتریان مطالبه گر شده اند. و چرا آنها نباید؟ فناوری به کسب و کارها امکان می دهد تا تجربه لذت بخشی را به مشتریان ارائه دهند و سریعتر از گذشته نیازهای آنها را برآورده کنند.

یک راه ساده برای حمایت از مشتریان در سفر ، پاسخ های کنسرو شده است. آنها یکی از ویژگیهای مهم نرم افزار مدیریت ایمیل هستند که به شرکتها امکان می دهد سریع و بدون زحمت به چندین مسئله مشتری پاسخ دهند.

اگر شما یک نماینده پشتیبانی یا یک مدیر میز راهنما هستید که می خواهد روند پشتیبانی شما را سرعت ببخشد ، ما پاسخ های کنسرو شده را به اشتراک می گذاریم تا به عنوان الگوی پاسخ بلیط پشتیبانی شما برای ایمیل های خدمات مشتری استفاده کنیم.

پاسخ های کنسرو شده چیست؟

پاسخ های کنسرو شده پاسخ های از پیش تعیین شده ای است که معمولاً برای صرفه جویی در وقت و پاسخگویی به درخواستهای بیشتر مشتری در یک زمان معین به سوالات متداول استفاده می شود. آنها اساساً الگوهای ایمیل ذخیره شده ای هستند که در پاسخ به س questionsالات و پرسشهای متداول از طریق ایمیل ایجاد شده اند.

نمونه های پاسخ کنسرو شده اغلب با پاسخهای خودکار اشتباه گرفته می شوند ، که پیامهای ساده ای است که توسط یک برنامه نرم افزاری برای پیام های دریافتی تولید می شود یا ایمیل هایی برای راحتی و اطمینان خاطر مشتریان در مورد دریافت و تأیید درخواست آنها.

مشتریان …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور