چگونه بدهی فنی باعث افزایش هزینه های تجاری می شود؟

عکس پروفایل نویسنده

@الکس-اومیرالکس اومیر

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در stepsize.com ، SaaS برای اندازه گیری و مدیریت بدهی فنی

اهداف تجاری 2021 خود را تعیین می کنید؟ در اینجا 6 دلیل وجود دارد که چرا مدیریت بدهی فنی باید بخشی از برنامه شما باشد.

فشار بر توسعه دهندگان هرگز بیشتر نبوده است: حرکت از میراث به زیرساخت های مدرن ، کاهش ناکارآمدی ها و ایجاد محصولاتی که باعث ایجاد رضایت مشتری و افزایش درآمد می شوند. بسیاری از بنگاه های اقتصادی با یک ذهنیت DevOps در حال حرکت به جلو هستند ، اما در تمام پیشرفت خود ، ممکن است یک چیز را فراموش کنند ، بدهی فنی. در واقع ، devs ممکن است در حال حرکت سریع و خراب کردن کارها باشند ، اما هرگز در واقع آنها را برطرف نمی کنند. در پاسخ ، بدهی های فنی افزایش می یابد ، و در نتیجه باعث کاهش بهره وری مهندسی و هزینه های قابل توجه برای یک سازمان می شود.

اوایل سال جاری ، اومسر منصور نظرسنجی کوچکی از توسعه دهندگان Codeahoy در مورد بدهی فنی انجام داد. از 91 پاسخ دهنده دریافتند که 68٪ از توسعه دهندگان گفتند که آنها روی محصولاتی کار می کنند که مقادیر زیاد یا بسیار بالایی از بدهی فناوری دارند. بدهی فنی سالانه 85 میلیارد دلار برای شرکت ها هزینه دارد ، اما تأثیرات مخربی بر تیم های مهندسی نیز دارد.

1. اتلاف وقت

آیا می توانید تیم توسعه خود را تصور کنید که تقریباً سه ماه (یا بیشتر) از سال را صرف بدهی فنی کند؟ شما هیچ امیدی به ضربه زدن به تیم مهندسی خود KPI ندارید. آ پژوهش…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور