آموزش بسته پایتون پایتون

عکس پروفایل نویسنده

@billyfetznerبیلی فتزنر

من دانشمندی هستم که وسواس زیادی در تجزیه و تحلیل داده ها ، علاقه به حیوانات و محیط زیست دارم.

من از زمانی که به این صفحه رفته اید متوجه شدم که شما احتمالاً مقدار زیادی داده دارید که می خواهید آنها را تجزیه و تحلیل کنید و احتمالاً بهترین و کارآمدترین روش برای پاسخگویی به برخی از سالات خود در مورد داده های خود را تعجب می کنید. با استفاده از بسته پایتون می توانید پاسخ س questionsالات خود را پیدا کنید: پانداها.

نحوه دسترسی به Pandas

با توجه به محبوبیت Pandas ، مخفف معمول خود را دارد ، بنابراین در هر زمان که پانداها را به پایتون وارد می کنید ، از نامگذاری زیر استفاده کنید:

استفاده اولیه از بسته Pandas DataFrame است

API pandas یک چارچوب داده pandas را تعریف می کند:

داده های جدولی دو بعدی ، قابل تغییر در اندازه ، به طور بالقوه ناهمگن. ساختار داده ها همچنین دارای محورهای برچسب دار (ردیف و ستون) است. عملیات حساب در هر دو برچسب ردیف و ستون تراز می شوند. می توان به عنوان ظرفی شبیه اشیا Series سری در نظر گرفت. ساختار داده های اصلی پانداها.

اساساً ، این بدان معنی است که شما داده های موجود در قالب را با آنچه در زیر می بینید داشته باشید. داده های موجود در ردیف ها و ستون ها:

به عنوان مثال داده داده با برچسب هایی برای داده ها ، سطرها و ستون ها. مجموعه داده از https://www.kaggle.com/yamaerenay/spotify-dataset-19212020-160k-tracks

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور