چرخ فلک Google Top Stories

هنگامی که به روزرسانی Page Experience در اواسط ماه ژوئن شروع می شود ، Google تمام تغییرات ایجاد شده در چرخ فلک Top Stories را در نتایج جستجو انجام می دهد.

اطلاعات به عنوان بخشی از کانال YouTube Search Central YouTube به اشتراک گذاشته می شود شروع با تجربه صفحه سریال های ویدئویی.

ماه ها است که شناخته شده است که Google قصد دارد AMP را به عنوان یکی از شرط های دریافت محتوای ویژه در چرخ فلک Top Stories حذف کند. این هنوز هم به عنوان بخشی از به روزرسانی الگوریتم Page Experience برنامه ریزی شده است.

این آخرین توضیح دهنده از Google درباره جزئیات دقیق تر صحبت می کند و به س anyالات طولانی مدت که صاحبان سایت قبل از راه اندازی به روزرسانی دارند ، پاسخ می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییرات در حال آمدن به AMP و Top Stories

وقتی Google در اواسط ماه ژوئن به روزرسانی Page Experience را راه اندازی می کند ، دیگر AMP برای درج در Top Stories دیگر لازم نیست.

علاوه بر این ، Google تأیید می کند که نماد AMP بازنشسته خواهد شد و تعامل کشویی از بیننده AMP حذف می شود.

جابجایی بین داستان ها در بیننده AMP امکان پذیر بود زیرا صفحات بلافاصله از حافظه پنهان AMP بارگیری می شوند.

وقتی سایر صفحات به چرخ فلک Top Stories اضافه شوند ، Google دیگر نمی تواند بارگیری فوری را تضمین کند. برای ارائه یک تجربه بهینه برای جستجوگران ، Google باید از کشیدن انگشت خلاص شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای صاحبان سایت این امکان وجود دارد که بارگیری آنی صفحات AMP را از طریق صرافی های امضا شده به انواع دیگر صفحات وارد کنند.

صرافی های امضا شده به سایت ها می توانند با خیال راحت و ایمن از پیش تنظیم شوند. همچنین می توانند در سایت های AMP استفاده شوند که به صفحات اجازه می دهد URL اصلی خود را حفظ کنند.

در اینجا بیشتر بدانید که حذف صفحات AMP از چرخ فلک Top Stories برای سئوکاران و دارندگان سایت به چه معناست.

این برای صاحبان سایت به چه معناست؟

وقتی Google AMP را به عنوان یکی از شرایط Top Stories حذف کند ، محتوای غیر واجد شرایط قبلی برای درج واجد شرایط خواهد بود.

تاکنون فقط صفحاتی که با AMP HTML ساخته شده اند برای این بخش در نظر گرفته شده اند. از آنجا که گوگل قصد دارد آن را برای همه صفحات وب باز کند ، این نقاط محدود رقابت بیشتری خواهند کرد.

Google این سه نکته را برای ادامه رقابت در Top Stories به اشتراک می گذارد:

  • انتشار مطالب مرتبط
  • امتیازات Core Web Vital و Page خوبی را حفظ کنید.
  • دستورالعمل های Google را دنبال کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، اکنون زمان مناسبی است تا بررسی کنید که صفحات شما تا چه حد به تجربه صفحه می پردازند.

گزارش تجربه صفحه را در Search Console بررسی کنید ، حاوی اطلاعاتی درباره آنچه کاربران واقعی هنگام بارگذاری سایت شما تجربه می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در این گزارش شما می توانید URL های خاص و مشکلی را که نیاز به آدرس دهی دارند مشاهده کنید.

اگر محتوای شما در حال حاضر در Top Stories برجسته است ، همچنان بر انتشار همان محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید.

علاوه بر این ، به هرگونه صفحه Page Experience در Search Console توجه کنید و احتمالاً پس از به روزرسانی در Top Stories به همان اندازه که امروز هستید ، عمل خواهید کرد.

سرانجام ، گوگل به دارندگان سایت توصیه می کند که استفاده از داده های ساختاری مختص مقاله برای لزوم درج در Top Stories همچنان الزامی است.

این شامل اضافه کردن چند خط نشانه گذاری است که به شما اجازه می دهد Google اطلاعات مهمی در مورد مقاله مانند نویسنده ، ناشر ، تاریخ انتشار و غیره بداند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای جزئیات بیشتر ، به فیلم کامل زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=r14he4JRGdw

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور