چرا تیم توسعه شما به یک هنرمند فنی نیاز دارد

عکس پروفایل نویسنده

@دانسمیرنوفگروه نرم افزاری سیگما

گروه نرم افزاری سیگما راه حل های نرم افزاری و مشاوره فناوری اطلاعات را به بیش از 170 مشتری در سراسر جهان ارائه می دهد.

هنرمند فنی موقعیت بسیار خاصی در تیم توسعه است. این یک مفهوم و نقش جدید در صنعت IT است. این اصطلاح به طور گسترده ای استفاده می شود و به طور معمول به معنی متخصصی است که شکاف بین فن آوری و هنر را پر می کند. این متخصص لازم نیست خلاق باشد ، با هنر موجود کار کند ، آن را اصلاح یا بهینه کند. در حالت ایده آل ، او تجربه نوشتن برخی از کدها را دارد و می داند چگونه دارایی های سه بعدی را مدلسازی و بافت کند.

در صورت توسعه بازی ها (مانند بازی های با پول واقعی ، اجتماعی ، غیررسمی ، شوتر یا به طور کلی هر بازی) یا برنامه هایی با UI غنی ، مانند بازی های اجتماعی ، یک هنرمند فنی در تیم شما مورد نیاز خواهد بود. وقتی شما یک هنرمند فنی ندارید ، سایر متخصصان تیم شما باید کارهای هنری فنی را انجام دهند. تجربه ما ثابت می کند که کارآمدترین راه نیست.

مطمئناً ، اگر تیم شما کم است و بودجه محدودی دارید ، می توانید بدون یک هنرمند فنی این کار را انجام دهید – در این حالت بسیار گران خواهد بود و توسعه دهندگان یا هنرمندان با مهارت های مناسب می توانند کار را انجام دهند. با این حال ، اگر پروژه بزرگی دارید یا بازی های زیادی در نقشه راه خود دارید ، یک هنرمند فنی با آزادسازی هزینه ، در وقت و وقت شما صرفه جویی می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور