فیلم Deathloop Explained Video مجموعه ای از ژانر علمی-تخیلی و هیجان انگیز جاسوسی را به نمایش می گذارد

عکس پروفایل نویسنده

@84جفری هریس

در حال حاضر در بورس تحصیلی Blogger Hacker Noon ثبت نام کرده اید.

این هفته Bethesda Softworks یک ویدیوی جدید برای بازی اکشن ماجراجویی و تیراندازی اول شخص ، Deathloop منتشر کرد. این بازی توسط استودیوی Arkane ، سازندگان سری Dishonored و Prey در حال توسعه است. ویدئوی جدید شامل کارگردان بازی Dinga Bakaba است که نگاهی عمیق به رمز و رازهای اصلی بازی و گیم پلی بازی دارد.

در Deathloop ، بازیکنان نقش کلت ، قاتلی را که در جزیره ای به نام Blackreef از خواب بیدار می شود ، به عهده می گیرند. متأسفانه ، کلت و همه ساکنان بلک بریف در یک حلقه زمانی مرموز گرفتار شده اند که باعث می شود بارها و بارها همان روز را دوباره زنده کنند ، بی شباهت به فیلم Groundhog Day.

باکابا جزئیات پیرامون Deathloop را ارائه می دهد به عنوان کلت ، بازیکنان برای فرار از حلقه زمان و جزیره قبل از بازنشانی روز ، باید هشت هدف را که گروهی از قاتلین خونسرد به نام The Visionaries هستند ، از بین ببرند. با این حال ، اهداف به هرکسی که بتوانند می فرستند تا مانع رسیدن کالت به هدفش شوند. بر اساس ویدیوی جدید گیم پلی ، هر زمان که حلقه زمان مجدداً تنظیم شود ، بازیکنان می توانند تجربه ، توانایی ها و سلاح هایی را که در حلقه قبلی باز کرده اند ، حفظ کنند.

بازی های Dishonored مسیرها و گزینه های مختلفی را به بازیکنان ارائه می دهند که می توانند ماموریت های خود را انجام دهند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور