پیشنهاد شبکه Pi ، از SDK ما برای بستر های نرم افزاری توسعه DAPP خود استفاده کنید

عکس پروفایل نویسنده

Pi Network به نوعی از این سیستم عامل بحث برانگیز است ، اما یکی از موارد مورد علاقه من است. آنها ادعا می کنند یک شبکه ارز رمزنگاری شده ، “با تلفن پشتیبانی می شوند” و در حال حاضر 10 میلیون کاربر + دارند. یکی از اولین نتایج پیشنهادی هنگام تایپ شبکه Pi “کلاهبرداری شبکه Pi” است و یکی از س theالاتی که مردم می پرسند این است که “آیا شبکه pi قانونی است؟” این حداقل من را کمی مشکوک کرده است. این حتی در مورد دکترای دانشگاه استنفورد نیز صادق است.

همچنین دوست ندارم شبکه آنها تبلیغات داشته باشد. با این حال ، این یک داستان متفاوت است. مقدمه آنچه آنها می خواستند بسازند تا حدی مرا مجذوب خود كرده است. در واقع ایده استخراج از طریق زیرساخت های کم مصرف یا تلفن ها نیست ، بلکه ایده این است که اگر همه این تلفن ها هم رده باشند چه کاری می توانید انجام دهید. این علاقه من را زیر نظر گرفته است.

در حال حاضر Pi ادعا می کند که می خواهد یک پلت فرم توسعه دهنده را توسعه دهد ، و حتی دارای یک راه اندازی sandbox است. این جایی است که فکر می کنم همه چیز می تواند جالب باشد. شرکت تازه وارد من در حال ساخت SDK با اینترنت غیرمتمرکز است. پیشنهاد من برای آنها این است که: “اگر کاربران SDK من را ادغام کنند ، چه نوع DAPP می توانند ایجاد کنند؟”.

در حال حاضر ، احراز هویت در یک شبکه برای یک پلت فرم توسعه DAPP در مقیاس کامل به اندازه کافی چشمگیر نیست. با این حال ، اگر Pi می خواهد از SDK منبع باز من برای کاربران برای ساخت برنامه های رایانه ای توزیع شده یا آفلاین محور استفاده کند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور