یادآوری: همه ارزهای مجازی رمزنگاری نیستند

عکس پروفایل نویسنده

@kplکرستن پومالس لانگن برونر

کرستن بنیانگذار و استراتژیست ذینفع است که در بلاکچین و DLT کار می کند

این کار فقط به عنوان بازار دو طرفه متوسط ​​شما آغاز شد

هولا vendrvendek! گوتنتاگ کایفاک؟ در جستجوی جدید من برای ارتباط با انسان های دیگر ، من همیشه علاقه مند به یادگیری زبان های جدید بوده ام. همانطور که گفته شد ، من خیلی خوب با دوره های سنتی سازگاری ندارم و می دانم که خیلی سریعتر از طریق مکالمه گفتاری چیزهای زیادی یاد می گیرم. وقتی دو سال پیش با iTalki برخورد کردم ، یک بازار دو طرفه برای زبان آموزان و معلمان ، بلافاصله طرفدارم شد.

آیا می خواهید عربی یاد بگیرید؟ می توانید مجموعه ای از گویش ها را از ساعتی 3.00 دلار تا 100.00 دلار به بالا یاد بگیرید. شما می توانید از یک معلم حرفه ای ، یک دانشجوی دانشگاه و هر کسی در این بین یاد بگیرید. کلیه تدریس خصوصی بین شما و معلم مذاکره می شود و حداقل دخالت سیستم عامل است. iTalki از نظر بینایی زیبا است. برای گردهم آوردن مردمی که می خواهند زبان یاد بگیرند و افرادی که می خواهند زبانها را آموزش دهند.

ITalki قادر است معاملات را از طریق مرزها از طریق یک سیستم توکن (نه یک سیستم غیرمتمرکز – فقط یک سرور SQL) پردازش کند که در آن احزاب در یک کشور توکن های درون پلتفرمی را با پول بومی خود خریداری می کنند و سپس برای پرداخت هزینه خدمات ، توکن ها را ارسال می کنند (یا “اعتبار”) به معلم خصوصی که آنها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور