پروژه های NFT روز: Rarible Vs. Falcon Vs. Async Vs. ADOR در مقابل SuperRare Vs. CryptoPunks

عکس پروفایل نویسنده

@CryptoAdventureCrypto Adventure

بهترین نقطه برای یک ماجراجویی جذاب برای همه رمزنگاری ها.

توکن های غیرقابل سرهم ، توکن هایی هستند که براساس شبکه Ethereum منتشر شده اند و نمایانگر برخی از هنرهای دیجیتالی هستند. این نشانه ها از این نظر منحصر به فرد هستند که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند و نمی توان آنها را با 1 عوض کرد. راه اندازی NFT ها در سال 2017 اتفاق افتاد و از آن زمان به بعد ، جهان ایجاد NFT بسیار رشد کرده است.

هدف آنها به عنوان دارایی های دیجیتال ، ایجاد کمبود و مالکیت دیجیتالی است. علاوه بر این ، آنها قابلیت همکاری در چندین سیستم عامل را فراهم می کنند. آنها در صنعت هنر و بازی رایج هستند. با توجه به رشد گسترده Ethereum و پذیرش گسترده دنیای رمزنگاری ، با سرمایه گذاری شرکت های بزرگی مانند تسلا در BTC ، دارایی های دیجیتال یک فرصت بزرگ دارند. به همین ترتیب ، سرمایه گذاران باید بدانند که کدام یک از NFT ها به احتمال زیاد در سال 2021 می درخشند.

قابل جبران شدن

Rarible یک پلت فرم مبتنی بر بلاکچین Ethereum برای NFT است. با تعیین نام ، این پلتفرم به کاربران کمک می کند تا موارد دیجیتال ایمن بلاکچین را ایجاد ، تجارت سریع و جمع آوری کنند. این سکوی میزبان هزاران قطعه هنری ، حدود 20 هزار خالق و گردآورنده است. رمز حاکمیت Rarible $ Rari است.

این پلتفرم جامعه محور است و دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند حق امتیاز انعطاف پذیر ، جوایز Rari ، توابع حراج ، ضربات متعدد ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور