هر GTM باید به صورت مرحله ای آغاز شود و در اینجا دلیل آن وجود دارد

تصویر
عکس پروفایل اوان جیمز هکر ظهر

@ejames650ایوان جیمز

یک رهبر بازاریابی محصول و دارای مارک های تجاری + در میان شرکت های بزرگ SaaS ، B2B و رسانه ها است.

CMO وارد اتاق می شود. (نه ، این تنظیمات مربوط به خط منگنه نیست – دور از آن).

او می گوید ، “معاون تولید ما گفت که محصول A در تاریخ 6 مه از Beta خارج می شود. از همه اتفاقات آن روز بگویید. من می خواهم ، نه ، نیاز به یک شروع جذاب با فعالیت های بازاریابی دارم که دامنه آن را اجرا می کنند. ”

آشنا بنظر رسیدن؟

خوب ، این چیزی است که وجود دارد. ششم ماه مه ممکن است تاریخی نباشد که محصول باید راه اندازی شود ، البته ایده خوبی. خیلی زیاد قبل از راه اندازی یک روزه ، یک اشکال عمده مشخص می شود ، تیم محصول می خواهد آن را بیشتر صیقل دهد یا جدول زمانی تیم توسعه دهنده بیش از حد خوش بینانه بود. یا محصول به سادگی هنوز پیشنهادی با ارزش کافی کافی را ارائه نمی دهد.

در این مرحله ، همه تیم ها اضافه کار می کنند ، آموزش فروش برنامه ریزی شده است ، و شاید شما موفقیت راه اندازی را با یک رویداد داخلی یا خارجی غیرقابل حرکت هماهنگ کرده اید. شما به عنوان مدیر بازاریابی محصولات ، طی یک روز سه بار به استارباکس رفته اید و خانواده شما آماده هستند تا گزارش افراد مفقود را ارائه دهند.

صرف نظر از این ، شما چنگ می زنید ، فشار می دهید و کار می کنید تا آخرین زنگ اخبار ، و … در نهایت همان سوزن محرکی نیست که CMO شما امیدوار بود. شما…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور