درسهایی از طوفان زمستانی تگزاس

در اواسط فوریه سال 2021 ، ایالت تگزاس فاجعه بارترین رویداد زمستانی تاریخ خود را تحمل کرد. طی یک دوره پنج روزه ، از 13 تا 17 فوریه ، دو طوفان قطبی قطب شمال – به نام های Uri و Viola توسط کانال Weather – برف ، بارش برف ، باران منجمد و سرمای شدید را به ارمغان آورد و به طور موثر کل ایالت Lone Star را خاموش کرد. حتی شهرهای جنوب تگزاس مانند هوستون و گالوستون که به طور معمول هوای شدید زمستانی را نمی بینند ، در اثر بارش شدید برف ، طوفان های یخی و دمای کم سابقه فلج شدند.

طوفان های زمستانی سیستم های الکتریکی این ایالت را ویران کرد. با از کار افتادن شبکه های برق ، شورای اطمینان برق تگزاس (ERCOT) و استخر برق جنوب غربی (SPP) در تلاش برای کاهش فشار وارد شده ، خاموشی های نورد را تنظیم کردند

با تقاضای قریب به اتفاق برای گرما و انرژی. در یک زمان ، نزدیک به 4.5 میلیون نفر از ساکنان تگزاس بدون برق بودند. علاوه بر این ، جاده ها در سراسر تگزاس توسط برف و یخ بسته شد ، شبکه های آب شروع به شکستن کردند و مراکز تصفیه آب خاموش شدند ، و باعث شد بسیاری از شهرها دستورات “آب جوش” را صادر کنند.

برای مراکز داده و دارندگان مراکز داده در تگزاس ، طوفان های زمستانی یک آزمایش اصلی برای انعطاف پذیری و توانایی آنها برای بهره برداری از امکانات و حفظ وقت خود است. برخی از مراکز داده تگزاس در پاسخ به خاموشی های نورد مجبور به استفاده از برق ژنراتور شدند ، در حالی که برخی دیگر داوطلبانه برای مدت زمان نیمی از روز یا طولانی تر ، ژنراتور خود را برای بازگشت چندین مگاوات به شبکه ، اجازه دادند تا شرکت های محلی بتوانند آن برق را به سمت مسکونی هدایت کنند. مشتری ها

در این مقاله سفید ، نگاهی عمیق به طوفان های زمستانی تگزاس و درسی که مراکز داده از این تجربه آموخته اند ، خواهیم داشت. ما به چالشهایی که مراکز داده با آن روبرو هستند ، در رابطه با منابع سوخت ژنراتور و کیفیت و بازده سوخت نگاه خواهیم کرد. همچنین بررسی خواهیم کرد که برخی از مراکز داده که طوفان را تحمل کرده اند در تهیه و مدیریت منابع سوختی خود برای این نوع رویدادها درست عمل کرده اند. از همه مهمتر ، ما نگاهی دقیق خواهیم انداخت که دارندگان مراکز داده در همه جا برای تهیه منابع سوخت خود برای رویداد بعدی ، آب و هوا یا شرایط دیگر ، چه کاری باید انجام دهند که ممکن است امکانات آنها را مجبور به استفاده از پشتیبان ژنراتور کند.

حمایت شده توسط

FosterFuelsLogo.png

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور