نمایه سازی گوگل مکالمات بارد در نتایج جستجو

پس از اینکه افرادی متوجه شدند که رونوشت مکالمات با چت ربات هوش مصنوعی خود در نتایج جستجو نمایه می شود، گوگل تحت بررسی قرار گرفته است.

در حالی که مشخص نیست این یک تغییر عمدی است یا صرفاً یک اشکال، کاربران چت بات گوگل باید احتیاط کنند زیرا مکالمات خصوصی آنها ممکن است عمومی شود.

مکالمات Google Bard در نتایج جستجو

در X، که قبلا توییتر بود، مردم گزارش می‌دهند که پیوندهایی به مکالمات با ربات چت بارد گوگل در نتایج جستجو ظاهر می‌شود و نگرانی‌هایی در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها ایجاد می‌کند.

می‌توانید با تایپ کردن « چیزی که دیگران می‌بینند تکرار کنیدsite:bard.google.com/share‘ در نوار جستجوی Google.

از آنجایی که قبلاً تصور می شد این مکالمات خصوصی هستند، این موضوع موجی از نگرانی را در میان کاربران Bard به راه انداخته است.

گوگل اظهار نظری نکرده است که آیا نمایه سازی ربات چت یک ویژگی عمدی است یا یک خطای نمایه سازی.

در حال حاضر، کسانی که از Google Bard استفاده می کنند باید بدانند که مکالمات آنها ممکن است خصوصی باقی نماند. از بحث در مورد موضوعات حساس و اطلاعاتی که نمی خواهید به طور عمومی به شما گره بخورد خودداری کنید.

مرتبط با به روز رسانی محتوای مفید؟

شایان ذکر است که رونوشت های Bard پس از به روز رسانی اخیر سیستم رتبه بندی جستجوی محتوای مفید گوگل در نتایج جستجو ظاهر شدند.

با این حال، مشخص نیست که آیا این به روز رسانی منجر به ایندکس کردن مکالمات بارد توسط گوگل شده است یا خیر.

همانطور که منتظر پاسخ گوگل به این توسعه هستیم، به کاربران توصیه می شود در مورد اطلاعاتی که با چت بات به اشتراک می گذارند هوشیار باشند.

با نگاه به آینده

Google Bard برای برنامه های مختلف، از خدمات مشتری گرفته تا کمک شخصی استفاده می شود.

در حالی که هدف آن ارائه اطلاعات مفید به کاربران است، افشاگری‌ها در مورد نمایه‌سازی عمومی نگرانی‌های قابل توجهی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می‌کند.

همیشه به کاربران توصیه شده است که اطلاعات حساس را با چت ربات‌های هوش مصنوعی به اشتراک نگذارند، اگرچه دیده شدن عمومی این مکالمات، فوریت این توصیه را افزایش می‌دهد.


تصویر ویژه: عکس برای همه چیز/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور