میزبانی ابر در مقابل میزبانی وب اختصاصی: کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است؟

عکس پروفایل نویسنده

@آنابلهآناستازیا بیله

من به عنوان یک کارآفرین 3 برابر ، دوست دارم که به مردم کمک کنم شغل رویایی خود را با Cleverism پیدا کنند و یک کار جانبی با FounderJar شروع کنند.

میزبانی وب سایت این روزها به انتخاب بین دو گزینه اصلی منجر شده است: Cloud Hosting و Dedicated Hosting.

به طور طبیعی ، سیستم های میزبانی مشترک و سرورهای مجازی خصوصی نیز وجود دارند اما هر صاحب وب سایت با داشتن دانش نیمی از میزبانی وب می داند که ابر و میزبانی اختصاصی گزینه های بی نظیری برای اهداف عملی مقیاس پذیری و تضمین به روزرسانی هستند.

هرگز زمان بهتری برای ساخت وب سایت نبوده است. با گزینه های سیال قابل دسترسی توسط سیستم عامل های ابری که می توانند قابلیت های اختصاصی سرور اختصاصی را ادغام کنند ، مشاغل کوچک اکنون می توانند ویژگی های سازمانی را که هنوز در محدوده بودجه آنها هستند بهینه کنند.

برخی از ارائه دهندگان هاست و سازندگان وب سایت مانند Wix حتی میزبانی وب رایگان را به مشتریان ارائه می دهند بدون اینکه ویژگی های استاندارد صنعت مانند امنیت وب سایت و تضمین بهینه زمان استفاده از آنها به خطر بیفتد.

انتخاب بین میزبانی ابری و میزبانی اختصاصی

معمولاً برای هر صاحب وب سایت جدی این بحث وجود دارد که آیا از گزینه میزبانی ابری استفاده کنید یا با یک سرور اختصاصی همراه شوید. هر دو گزینه مزایای خود را دارند و ثبات وب سایت ، سرعت بارگیری سریع برای وب سایت های بالا را تضمین می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور