رمزگشایی از بازارهای DeFi و Cryptocurrency با پاول باروسو ، مدیر عامل شرکت Atani.com

عکس پروفایل نویسنده

@ایشان پندیایشان پندی

دانشجوی حقوق که روی کد و هر قانون کار می کند. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

ایشان پندی: سلام پل ، به مجموعه ما “پشت راه اندازی” خوش آمدید. لطفاً از خود و داستان پشت آتانی برای ما بگویید؟

پل باروسو: ممنون که منو داشتی بنابراین ، من سابقه مهندسی نرم افزار را دارم. در لندن شغلی پیدا کرد و در مورگان استنلی ، بانک سرمایه گذاری ایالات متحده کار کرد. در سال 2013 ، من شروع به سرمایه گذاری در بیت کوین کردم و آنچه در ابتدا یک سرگرمی بود ، یک کار کاملا جدید شد. سرانجام تصمیم گرفتم تمام وقت بروم و در نهایت یک میز تجارت اختصاصی رمزنگاری ایجاد کردم.

من به عنوان یک تاجر ، رنج هایی را تحمل کردم که همزمان با مدیریت رمزنگاری ، تجارت در چندین صرافی ، استفاده از خدمات مختلف مرتبط با رمزنگاری یا پرداختن به مالیات همراه بود. و نبود گزینه های بهتر من را به همراه خواهر و شریک تجاری خود برای دستیابی به راه حل خود سوق داد. این راه حل Atani است ، پلتفرم همه در یک تاج برای معامله گران رمزنگاری. من در حال حاضر مدیر عامل شرکت هستم ، جایی که ما سخت کار می کنیم تا تجارت رمزنگاری را آسان و مقرون به صرفه کنیم.

ایشان پندی: بازار بیت کوین با ورود سرمایه گذاران نهادی به بازار و شرکت هایی که بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه می کنند ، بالغ شده است. به گفته شما ، سرمایه گذاران چه زمانی شروع به کاوش سایر ارزهای رمزپایه می کنند و چه کاری انجام می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور