شغل خود را به عنوان یک توسعه دهنده Android راه اندازی کنید

عکس پروفایل نویسنده

@اودیسیتهبداخلاقی

سریعترین و م mostثرترین روش را برای کسب تخصص آماده شغل برای مشاغل آینده کشف کنید.

از آنجایی که برنامه های تلفن همراه بیشتر سیاره را به هم متصل می کنند و کاربران را در سراسر جهان قادر می سازند تا با روش های جالب و ابتکاری بیشتر از آنچه تصور می شود شرکت کنند ، کار توسعه دهنده برنامه تلفن همراه برای اقتصاد مدرن جهانی غنی سازی ، تکمیل و ضروری تر شده است. برنامه های موبایلی که هر روز از آنها استفاده می کنیم ، شیوه کسب و کار ، نحوه برقراری ارتباط و مصرف سرگرمی ، نحوه یادگیری چیزهای جهان را تغییر داده اند. اشتباه نمی کنید اگر فکر می کنید توسعه برنامه موبایل یکی از جالبترین صنایع شغلی آن زمان است.

بنابراین چگونه می توانید توسعه دهنده تلفن همراه شوید؟ این نسخه بدون استخوان است: شما یک پلت فرم را انتخاب می کنید – مانند Android ، iOS یا Windows Mobile – مهارت های فنی را یاد بگیرید ، از مهارت های نرم افزاری خود استفاده کنید و در آن مهارت داشته باشید.

اما اجازه دهید کمی بیشتر به جزئیات بپردازیم. در اینجا ، ما می خواهیم احتمال تبدیل شدن به طور خاص به یک توسعه دهنده Android را حل کنیم.

چرا اندروید؟

اندروید رهبر مسلم بازار جهانی تلفن های هوشمند است. در حقیقت ، سیستم عامل اندروید (OS) از ژانویه 2020 در تقریباً 75 درصد از کل تلفن های هوشمند در سراسر جهان یافت می شود.

این رهبری بازار به معنای امنیت شغلی جدی برای توسعه دهندگان اندروید است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور