در اینجا چرا شما به Chatbot نیاز دارید (با لیست کوتاهی از رباتهای توصیه شده)

عکس پروفایل نویسنده

@بایرسدفBairesDev

بینش قدرتمندی در زمینه تجارت ، فناوری و توسعه نرم افزار.

هوش مصنوعی نه تنها نوآوری را تحریک می کند ، بلکه خود را عمیقا در فناوری مشاغل سراسر دنیا جای می دهد. هوش مصنوعی (AI) هوش نمایش داده شده توسط ماشین ها است و برای بهبود عملکرد ، زمان واکنش و ویژگی های فن آوری مدرن استفاده می شود. هوش مصنوعی تقریباً در هر بخش از تجارت مورد استفاده قرار می گیرد و از یادگیری عمیق ، داده های بزرگ و CI / CD تعریف می کند.

از آنجا که از هوش مصنوعی می توان به طرق مختلف استفاده کرد ، تعجب آور نیست که واقعاً یک مزیت برای تجارت در هر اندازه است. اما یک مورد کاربردی که به طور واضح علاقه پر رونق به هوش مصنوعی را نشان می دهد ، chatbot است. شرکت های بی شماری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای داشتن chatbot با BairesDev تماس می گیرند ، بنابراین ما فکر کردیم که برای نوشتن این مقاله به شما کمک می کنیم تا تصمیم بگیرید که آیا از توسعه chatbot خود بهره مند می شوید.

Chatbot چیست؟

به زبان ساده ، chatbot یک هوش مصنوعی است که می تواند مکالمه را شبیه سازی کند، استفاده از زبان طبیعی ، از طریق خدمات پیام رسانی ، برنامه های تلفن همراه یا حتی مکالمه تلفنی. بات چت ها با پاسخ دادن به س questionsالات ، با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) کار می کنند.

سه نوع بات چت وجود دارد:

  • ربات های چت مبتنی بر قانون کسانی هستند که یک گپ بات س questionsال می کند و نیاز به …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور